• Day 8

Corleone

March 2, 2023 in Italy ⋅ ⛅ 9 °C

Sicilija je kljub svoji naravni lepoti, bila zaznamovana z aktivnostmi, ki ji niso v ponos in katere so še zdaj vidne. Mafija je na začetku bila dobronamerna, v pomoč tistim, ki ne morejo sami zavarovati lastnega imetja, prešla v poglavje nasilja in trgovanja z nelegalnimi zadevami. Corleone je kraj kjer se je vse začelo, v drugi polovici 19. Stoletja sredi Sicilije. Po tihem sem si želel obiskati ta kraj, mogoče videti kakšnega mafijca, občutiti nekaj drugačnega. Po prispetju v ta kraj je še en izmed ostalih sicilijanskih krajev, kateri imajo ozke ulice z veliko prometa in nikjer mafijca z obleko in klobukom. 30 do 40 let nazaj je bilo ti mesto nasilja, izsiljevanja in umorov, katerih si ne moremo predstavljati in hvalabogu tega ni več, niti občutka, da je tu kaj drugače kot drugje.
    Sicer sva bila v tem kraju samo nekaj ur, sva si malo ogledala ulice in muzej The God Father's house, kjer je lastnik hiše, na entuziastičen način razlagal vse od začetkov mafije do sedanjih časov. Muzej se nahaja v eni izmed hiš, v kateri je res za videti veliko, v 3 etažah vidiš blišč bogatejšega sloga z različnimi detajli. In lahko si si predstavljal življenje takrat in hkrati z njegovimi besedami začutil kako je na to vplivala mafija.