Santorini dag 3

July 16, 2018 in Greece ⋅ 🌙 27 °C

De laatste dag van onze reis namen we nog eens een rustdag. Overdag zijn we niet veel verder geraakt dan ons zwembad en een restaurantje enkele meters verder voor middageten. Zelfs ons goede voornemen voor op het strand te beachballen schoot er aan over.
    Aangezien we van plan waren om ‘s avonds naar de openluchtcinema te gaan, gingen we op tijd en snel iets eten. Een uitgebreid laatste avondmaal kwam er dus niet van.
    Na snel een vegetarische moussaka binnen te steken, vertrokken we richting de cinema.
    We kwamen ruim op tijd aan en stonden nog een kwartier in een stilstaande rij. Na dat kwartier kwamen ze ons vertellen dat het volzet was. Ze raadden ons aan om morgen terug te komen, maar ja dat was geen optie.
    Een beetje jammer dat we heel onze avond hadden versneld voor de film, maar we lieten het niet aan ons hart komen. We keerden terug naar het strand voor een avondstrandwandeling richting de luchthaven. Ons hotel is namelijk dichtbij de luchthaven en we kunnen de vliegtuigen goed zien landen. Tijdens onze wandeling hielden we halt voor een vliegtuig over ons hoofd te zien vliegen. Dit vloog recht op ons af, zo’n 25 meter boven ons. Indrukwekkend!
    Onze avond sloten we af met een drankje, een portie watermeloen en onze voetjes in de zee.
    Nu sluit ik mijn laatste blogpost af, morgenvroeg vliegen we al weer terug. Het was een zeer geslaagde en deugddoende vakantie.
    Kusjes, Gilles en Katrien