• Day 3

Dan 2

August 26, 2018 in the United States ⋅ ☁️ 21 °C

Super dan, preživet skoraj v celoti na obali Santa Monice. Plaža je peščena, zelo široka, dolga skoraj 6 km. Kopala se nisva, bova pustila za naslednjič ;) Obiskala sva tudi slavni pomol (Santa Monica Pier), kjer se konča znamenita cesta 66 (Route 66). Ko sem se slikala poleg znaka, sem se naslonila na steber in ga skoraj podrla. Skoraj, še vedno stoji :) Pomol je bil mravljišče, ljudi polno, ampak se je vseeno dalo manevrirat. Šla sva čisto do konca, kjer je čudovit razgled na odprto morje. Krasno je tudi, ker doli piha, bilo je namreč kar vroče. Temperatura sicer okoli 25 stopinj, ampak je sonce na polno pripekalo. Za tiste, ki smo se pozabili namazat s sončno kremo, so na pomolu na voljo avtomatske pumpice s sončno kremo. In ne kar en nizek faktor, 30-ka :) Krema je bila kar gosta, tako da je za verjeti, da je res. Veliko je atrakcij (tisto veliko kolo, ki se vrti - Ferris Wheel, prosti pad, gigantska gugalnica, avtomobilčki, itd.) in tudi uličnih performerjev.

Na pomolu sva jedla najboljši Churro do zdaj. Churro je ocvrto pecivo iz testa, kot tak dolg njok izgleda. Povaljan je v sladkorju, po navadi se servira s čokoladno omako. Jed izvira iz Španije oz. Portugalske, se pa pojavlja tudi v Južni Ameriki. Ker smo blizu meje z Mehiko, je, seveda, na voljo tudi tu. Je pa res, da jih zdaj dobiš že skoraj vsepovsod, nazadnje sem jih jedla v Italiji, v Gardalandu. Ta tu je bil res odličen - crunchy on the outside, soft on the inside - kot pravi Gordon Ramsay, da mora bit. Serviran sicer brez čokolade, ampak je tudi malo nisem pogrešala.

Na cesti zgoraj, nad plažo, je parkiranih ogromno majhnih tovornjačkov s hrano, tako imenovani Food Truck-i. Večina je tistih s tacosi, burritoti in hot dog-i, videla sva pa tudi enega, ki je nudil bibimbap - znamenita korejska jed. Več: google.si ;) Taco in burrito sta bila odlična. Urban je sicer pogrešal sol, ampak je bilo vseeno top. Zraven je dobil še en pekoč feferon. Erazem, tista omaka od zadnjič je bila baje še vedno veliko bolj pekoča :D

Avto sva imela parkiran v garažni hiši. Cel dan stane 6 dolarjev (dobrih 5 EUR), kar je super ugodno, glede na to, da sva bila parkirana praktično v centru Santa Monice. Garažne hiše iščeva s pomočjo aplikacije Best Parking. Top zadevšna, na voljo seveda za ZDA.

Po Santa Monici sva se odpeljala v predel premožnih - Beverly Hills. Hiše tu so oh in sploh noro lepe. Še vedno gradijo praktično samo lesene. Videla sva namreč nekaj še nedokončanih novogradenj. Peljala sva se po Rodeo Drive, ulici s trgovinami največjih modnih oblikovalcev. Vmes, med pasovoma za gor in dol, je vsake toliko postavljen zvočnik iz katerega se sliši glasba. Najprej sva mislila, da se pač mimo pelje avto z malo bolj pojačano glasbo, vendar ne, ulica je ozvočena v celoti. Nadaljevala sva prek Sunset Boulevard do Hollywood Boulevard kjer se nahaja Pločnik slavnih (Walk Of Fame). Parkirala in šla peški na okoli. Ogledala sva si še vse ostale večje znamenitosti: TCL Chinese Theatre (največje IMAX kino), Madame Tussauds (Muzej voščenih lutk), Dolby Theatre (tu podeljujo Oskarje), El Capitan Theatre (Disney filmi). Ponovno mravljišče ljudi. Prvič sva pa videla tudi Hollywood znak. Tisti beli napis, gori v hribih.

Noge so naju že reees pošteno bolele, meni so se že žulji najavljali. Naredila sva skoraj 20.000 korakov, kar je dobrih 15 km. Šla sva le še nekaj pojest, tokrat je bil na vrsti Wendy's, in domov.

Ne rabim povedat, da sva padla v posteljo. Mene je zmanjkalo v roku 3 minut, Urbana pa kmalu za tem.

Danes je na vrsti ogled bejzbol tekme. V Los Angelesu domuje ekipa LA Dodgers. Pomerili se bodo proti ekipi San Diego Padres. Jaz nimam pojma o bejzbolu. Vem, da ima eden od igralcev v roki kij, drugi žogico, to nekaj mečejo, odbijajo, tečejo. Aha, vem, da ta je ta, ki meče, pitcher in da je home run nekaj najboljšega kar se ti lahko zgodi. Baje, da se na tem stadionu dobi najboljši hot dog. Javiva, če drži ;)