• Day 4

Dan 4

August 27, 2018 in the United States ⋅ 🌙 20 °C

Iz Universal Studijev sva prišla tako napumpana z adrenalinom kot tudi malo prestrašena. No, prestrašena samo jaz :) Niti približno si nisem mislila, da ti atrakcije tu dvignejo srčni utrip na 150 ali pa še več.

Iz hotela sva se odpravila že ob 9:30, vstop je omogočen od 10:00 dalje. Pravijo, da prej kot si tam, bolj se ogneš gužvi. No ja. Že po prihodu v parkirno hišo sva vedela, da se ji čisto ognit ne moreva. Gužva je res bila, vendar na nobeno atrakcijo nisva čakala več kot 30 minut. Park je velik in smo se lepo porazdelili. Za predstavo: zadeva se lahko primerja z nam poznanimi, npr. Gardalandom. Gre za podoben princip, le vsebina je tu tisto kar Universal Studii sproducirajo. Začela sva s tisto najbolj pomembno, Studio Tour-om. Čez celotno dogajanje te popelje vlakec, na katerem je tudi vodič, ki nam je studio odlično predstavil. Celotna vožnja traja 45 minut. Pelješ se mimo dejanskih studijev, kjer snemajo tekoče serije in filme. Vidiš scene, ki so jih, ali pa jih še vedno uporabljajo na snemanjih. Na žalost nam sreča ni bila naklonjena, tako da znanih igralcev nismo opazili :( Ampak nič zato, predstavi King Kong in Fast & Furious sta bili vrhunski. Zapelješ se v tunel, vse kar vlakec počne je, da se maje sem in tja, 3D animacija te pa prepriča, da se pelješ 160 km/h vštric Vin Diesela. Noro.

Nadaljevala sva z obiskom predstave Transformers, po zaključku mokre vožnje Maščevanje Mumije sva ožemala cote, podobno tudi v Jurassic Park-u. The Walking Dead me je pa prestrašil in to pošteno. Tisti, ki ne poznate: gre za televizijsko serijo kjer izbruhne nek virus, ljudje se spremenijo v zombije, če "fašejo" ugriz že enega zombija. In ti zombiji, dejansko ljudje, so bili tudi v tej predstavi. Več njih. Maske vrhunske. Prišli so, seveda nepričakovano, čisto do tebe. Babe smo kričale kot nore :D Vredno ogleda, ampak res scary shit :D

Že cel dan je bila največja gužva pri Harry Potter-ju. Na srečo se je ravno pred tem, ko sva želela že odit, čakalna vrsta zmanjšala na 30 minut. Lahko bi nama bilo žal, če nebi šla, ni brez razloga ena najboljših voženj tu.

Park je res edinstven, urejen do potankosti, detajli na atrakcijah so vrhunski. Niti ne znam opisat kako zelo. Že v tistih čakalnih predelih so se potrudili in sceno pripravili kot da bi šlo že za del dejanskega ogleda. Povečini so tudi ekrani, kjer se predvaja kak izsek oz. te kdo od glavnih igralcev nagovori. Čakanje tako mine en dva tri. Mrzla para in ventilatorji pa poskrbijo za lažje prenašanje vročine.

Park sva zapustila okoli 16h in se napotila na največjo LA-tržnico, z več kot 100 ponudniki - Original Farmers Market. Tržnica kot tržnica, le da je tu, poleg zelenjavarjev in sadjarcev, ogromno ponudnikov hrane. In to kakšne! Od A do Ž. Od ostrig pa vse do cimetovih rolic. Posebnost te tržnice je pa tudi ta, da ni odprta npr. le ob sobotah, ampak vsak dan, ves dan, med tednom celo do 21. ure.

Če bi prebivala kje bližje, bi tu jedla vsak dan. Ker sva kosilo pojedla že v Universal-u, sva si tu privoščila le empanadi - eno z Nutello in piškotki, drugo pa z mesom in sirom. Če bi lahko, bi jih pojedla 20. S filo ne pri eni ne pri drugi niso škrtarili. Za tisto drugo mi je bilo sicer vseeno, važno, da je bilo polno Nutelle :D

Jutri se (zaenkrat) najino potovanje po Los Angeles-u zaključi. Že zjutraj štartava na 700 km dolgo pot prek Death Valley-a (narodni park) do Las Vegas-a. Naj se pravi Road Trip prične!