• Day 13

Dan 13

September 5, 2018 in the United States ⋅ 🌙 24 °C

Ma vi ste top! Toliko lepih čestitk, da človek kar zajoka. Res lepa, lepa hvala vsem! Tudi tistim iz drugih kanalov. Rada vaju imava ;)

Dan številka 13 sva preživela v mestu Salt Lake City (SLC). Je glavno mesto zvezne države Utah.

Že ko sva se pripeljala na obrežje mesta, se nama je zdelo zelo urejeno, sam center oz. ta osrednji del je pa še toliko bolj. V primerjavi z Los Angelesom, je tale SLC pravi dragulj. Lepe, ne previsoke stolpnice, stanovanjski deli, kjer bi si vsak želel živet, brezdomcev sploh videla nisva. Tudi promet in vozniki so veliko bolj umirjeni. Po check-inu v do zdaj najlepšem hotelu, sva se odpravila v bližnjo pralnico perila. Spet je zmanjkalo gat in majic. Ker sva zdaj že zverzirana, sva poiskala najmanjši stroj, opralo je en dva tri. Še na hitro v sušilca in hop domov. Ni nama ratalo skrčit še nobene cote, great success :D

Med potjo sva se spomnila, da se tu nahaja tista znamenita mormonska cerkev, ki so jo, mimogrede, gradili več kot 40 let. Če sva že tu, dajva si jo pogledat. Jezero bova itak videla naslednji dan na poti do mesta Reno. Prišla sva ravno pravi čas. Sonce je že zahajalo. Cerkev je v celoti (kot je to v navadi tudi pri nas) osvetljena z reflektorji. Ko sva se sprehodila na okoli, je bil že kar mrak, tako da so lučke res lepo prišle do izraza. Cerkev pa daleč od tega, da bi bila edina stavba v tem ogromnem lepem kompleksu, imenovanem Temple Square. Celoten kompleks, ki je velik kar 4 hektare, med drugim obsega tudi zelo visoko stolpnico, pred katero te napis seznani, da je to Church Office Building. Pa lahko rečemo, da je to uprava cerkve :) Visoka je 128 metrov in ima 28 nadstropij. Dolgo časa je bila celo najvišja zgradba v celotni državi Utah (danes je najvišja stavba poslovni center imenovan Wells Fargo Center, lociran, seveda, v SLC, visok 128,6 metrov). Njihov kongresni center ima spredaj umetni slap. Knjižnica je čudovita, s steklenimi okni od vrha do tal v vsakem nadstropju. Pa še in še ... Ne vem s čim vse trgujejo ti cerkveniki, vendar le s prostovoljnimi prispevki vernikov si tega nebi mogli privoščit ;)

Ljudje tu so tudi zelo prijazni. Pa praktično po celem potovanju naju spremljajo nasmejane in pozitivne osebe. Kakšnega konflikta ali česa podobnega še nisva imela, le tisti azijski turisti, o katerih sem pisala nekaj objav nazaj, so nama malo zagrenili potovanje. Ampak nikakor ne toliko, da bi ga nama pokvarili. Sicer pa, jaz sem zaročena, ma naj se zgodi karkoli, meni je vseeno :D

Pot naju naprej vodi do jezera South Lake Tahoe, čez mesto Reno. Podirala bova rekorde kar se prevoženih km v enem šuse tiče, saj jih bo padlo več kot 900. Vrnila se bova nazaj v Nevado in celo tudi v Kalifornijo. 3 države v enem dnevu, ni slabo :)