• Day 3

Dan 2

March 19, 2019 in the United States ⋅ 🌧 14 °C

V Kennedy Space Center (KSC) sva prišla dokaj pozno. Zaradi moje šlampavosti sva naredila skoraj 70 dodatnih km. Ravno, ko sva se peljala mimo razcepa, kjer bi morala zaviti desno, sem izpulila telefon in s tem prekinila navigacijo na ekranu avtomobila. Ker nisva pravočasno videla, da je treba zaviti, sva se odpeljala narobe, bila sva pa na avtocesti, ki ima izvoze vsakih 60 ali 70 km. Ups :)

V Kennedy Space Centru sva se najprej sprehodila čez vrt kjer je razstavljenih kar nekaj raket, motorjev in ostalega. Sledila je kratka 3D-predstavitev o teleskopu Jamesa Webba, ki bo nadomestil Hubblov teleskop. Zamenjava je bila že večkrat prestavljena in je trenutno planirana za marec 2021. Zanimivo, da komentarja niso imeli posnetega, pač pa je zgodbo v živo prebiral eden od zaposlenih.

Po predstavi sva se odpravila na Bus Tour. Ta naju je peljal po “živem” delu KSC. Peljali smo se mimo stavbe, kjer skupaj sestavijo plovila in jih potem od tam zapeljejo do izstrelitvene ploščadi – Vehicle Assembly Building (na slikah se niti ne vidi, ampak stavba je ogroooomna, v višino meri 160 metrov) – in mimo stavbe SpaceX - podjetje v lasti Elona Muska. To je tisti, ki je nagruntal Tesla vozila. Bavi se tudi z vesoljskim programom, predvsem komercialnim.

Ogledali smo si par starih in novih izstrelitvenih ploščadi in upali, da bomo videli kakšnega aligatorja, saj jih naj bi bilo tu okoli 6000. Pa ga nismo. Za to bo prilika v Evergladsih.

V KSC sta na ogled na voljo 2 najbolj znana Nasina projekta, Apollo in Atlantis. Apollo je tisti, ki je pripeljal prvega človeka na luno, in sicer Apollo 11. Posebnost Atantisa je pa ta, da je pri vračanju na Zemljo pristal kot navadno letalo na stezi in ne sredi vode, s padalom, kot je bilo v tistem času običajno. Center je za videti, ampak enkrat. Iskreno, ne vem kaj si tisti, ki imajo letno karto, hodijo tolikokrat ogledovati. Saj bi rekla, da vse izstrelitve, saj je tudi to na voljo, vendar je ogled teh dodatno plačljiv.

Vreme imava že ves čas kislo. Po večini ne pada, se pa vseeno vsake toliko tudi ulije. Je pa okoli 20 stopinj. Ja, bilo bi lepše in bolj fino, če bi imela sonček, ampak se ne dava, greva po planu. Naslednja zadevšna po vrsti je Discovery Cove in plavanje z delfini. Waaaaaa!!