• Day 7

Dan 7

March 23, 2019 in the United States ⋅ ⛅ 19 °C

Danes bom za spremembo najino dnevno poročilo napisal jaz, Urban. To bo sigurno jasno že po načinu pisanja, saj moja slovenščina v šoli ni bila ocenjena z visokimi ocenami :)

No, pa sva odrinila iz New Orleansa oziroma kot mu rečejo v Ameriki – The Big Easy. Skoraj vsako večje mesto ima nek vzdevek (New York = Big Apple), NO ima takšnega. Ne bom Google-al, ampak sklepam, da je to zato, ker je življenje tam bolj “na easy” :) Lokalci si namreč za življenje v francoski četrti vzamejo veliko časa s posedanjem ob kavicah, koktejlih in poslušanjem počasnih in kompleksnih ritmov jazz-a izpod prstov in iz ust lokalnih umetnikov.

Tako sva sedaj na poti nazaj proti Miamiju. Vmes sva se ustavila na počivališču v zvezni državi Mississippi, tako da sva postavila svoje noge tudi na zemljo te države (kljukica). Naslednji postanek je bil v ličnem obmorskem mestu Mobile v Alabami, kjer sva si ogledala spominski park bojne ladje USS Alabama. Poleg nje imajo razstavljenih več letal, tankov in tudi podmornico. Omembe vredna sta (menda) največji bombnik v zgodovini ameriškega letalstva, B-52 Stratofortress (ime je dobil po izjemni višini, ki jo je zmožen doseči med letom, prek 15 km, kar je za bombnik izjemno) in SR-71 Blackbird (že upokojeno izvidniško letalo, ki je bilo zmožno leteti hitreje od 3500 km/h na višini prek 25 km). Ko sva že zaključevala z ogledom, naju je ogovoril gospod starosti prek 75 (kot zanimivost, tudi motorist), saj je videl napis Berlin na moji majici (in sliko berlinskega zidu) in nama samovoljno povedal, da je v 50-ih letih prejšnjega stoletja služil v Nemčiji in se Berlina spominja, ko zidu še ni bilo, med drugim pa je služil tudi v Vietnamu. Po kratki in pisani zgodbici smo se poslovili, odpravila sva se na kosilo. Odločila sva se za lokalno hrano in se odlično najedla v kajunski restavraciji Boudreaux's Cajun Grill. Med drugim sva danes prvič jedla aligatorja. Odličen! Jaz pravim, da ima okus podoben piščancu, Barbi se recimo da strinja :)

S polnimi želodčki sva jo mahnila naprej proti najinemu današnjem prenočišču. Ne bova razlagala kje se nahaja, saj je tako rekoč sredi ničesar :) Za nama je skorajda 1 teden potovanja, kar pomeni, da nama je zmanjalo svežih gat. Laundry time! Na internetu najdeva v bližnjem mestecu (vasici) pralnico. Napokava umazane cunje in se odpraviva pranju naproti. V vasici se pripeljeva na mesto, kjer so interneti rekli, da je pralnica, a o njenem nekdanjem obstanku priča le še komajda viden znak “Laundry”, pod njim pa relativno nov ledomat. No, s pranjem danes ne bo nič, zato sva se po krajšem postanku v trgovini (z zanimivim imenom – Piggly Wiggly) vrnila v motel.

Dan sva zaključila s posedanjem ob napol praznem in uničenem bazenu, srkanjem piva (Corona, seveda) in cigari, ki sva jo kupila v New Orleansu. Jutri pa Tampa in kot pravi Barbi, shopping time!