• Day 8

Calabazo - Tayrona National Park

January 16 in Colombia ⋅ ⛅ 29 °C

Část 1/2
    Plán na celý den bylo jít do národního parku, cestu dlouhou asi 15 km, takže jsme si přivstali, abychom měli víc času na pláže a chůzi pralesem. Když šla Niki ráno na záchod, vylezl po spláchnutí obří pavouk. Já odteď vždy splachuju, než si sednu, a Niki to sedání si vynechala kompletně. Po snídani jsme si objednali taxi motorky ke vstupu do parku Calabazo, což nám ušetřilo 1-2 hodiny chůze do kopce, kde nebylo nic zajímavého vidět. Díky tomu jsme byli na naší cestě kompletně sami a mohli vyrazit do džungle směrem na pláže. Cesta nebyla značená, takže jsme se drželi rady "když to jde, odboč doprava". Po cestě jsme narazili i na domorodce, kteří bydlí v uzavřených částech parku a prodávaj kokosy. Po vypití jsme si ho nechali rozseknout a zbytek vydlabali. Po přibližně třech hodinách chůze jsme dorazili na pláž s obříma vlnama, kde bylo liduprázdno. Smočili jsme nohy a pokračovali na Playa del Cabo, jednu z nejkrásnějších pláží Jižní Ameriky, která je obklopená vyhlazenými skálami. Tady jsme se vykoupali, najedli, udělali pár fotek a šli se podívat na přilehlé mokřady, kde byli aligátoři.Read more