• Day 37

Yurimaguas

February 14 in Peru ⋅ 🌧 25 °C

Noc na lodi byla hrozná a my vůbec nespali. Lidi před náma si extrémně sklopilo sedačky a nám nezbylo prakticky žádné místo. Kopání do sedaček a nebo hlasitá hudba přímo nad jejich hlavou nestačilo. Nohy jsme tam nějak naskládali. Ty sedačky byly takhle nastavené od 6 večer včera do 9 ráno dneska. V 10 jsme konečně dorazili do přístavu v Yurimaguas, vzali naše batohy a jeli do našeho ubytování. Mají tady hezkou zahrádku, kterou můžeme volně využívat.
    Na oběd jsme zašli do jednoho hotelu, kde mají terasu ve čtvrtém patře a je zde i výhled na řeku Huallaga. My si k Valentýnu dali pár předkrmů, které nás ale tak zasytily, že nezbylo místo na hlavní jídlo. Ještě během jídla se nám zavírali oči a tak jsme pak jeli zpět na hostel a šli spát na pár hodin.
    Vstali jsme kolem půl šesté večer a zmohli se akorát na to dojít si znovu na jídlo. Předtím jsme si ale prošli místní náměstí a dali si zmrzku. Tentokrát jsme si každý objednali pizzu, snědli ale sotva polovinu našeho jídla. Moje pizza chutnala dobře, ta Nikči se ale kvůli příliš velkému množství sýra nedala jíst. Protože se u nás během jídla zastavili dva bezdomovci a chtěli peníze nebo jídlo, rozhodli jsme se, že je pak někde najdeme a dáme jim náš zbytek - tedy prakticky celou pizzu. Nikde jsme je nenašli a tak jsme to museli vyhodit. Zašli jsme si ještě na jedno pivo, ale během konverzace u stolu nám došlo, že jsme úplně mrtví a že musíme jít brzo spát. Zítra musíme jet do města Tarapoto, ale ještě nevíme jak. To se nějak vyřeší ráno.