Mostra sulla mappa
  • Giorno 119

El Calafate

6 maggio, Argentina ⋅ ⛅ 0 °C

Náš pobyt v Santiago de Chile utekl jako voda a my pokračujeme dál do Argentiny. Vstávání v 04:30 bylo příjemné jako vždy. Za asi 45 minut jsme měli vše sbaleno a připraveno na odjezd, nechali jsme klíče na stole a šli sehnat odvoz na letiště.

Díky tomu, že máme mezinárodní let, můžeme mít až 23 kg těžká zavazadla. Pro vnitrozemní lety je to jen 15 kg a uvidíme, jak se s tím popereme při letu zpět.

V Santiagu jsme díky různým kontrolám ani moc dlouho nečekali a už jsme odlétali. Celý let jsem prospal až na jeden moment, kdy mě Niki vzbudila právě ve chvíli, kdy jsme přelétali Andy, abych z toho taky něco měl.

5 hodin čekání nakonec nebylo tak dlouhé, protože na letišti měli Wi-Fi a tak jsme se zabavili. Snažili jsme se ještě získat potřebné informace ohledně vybírání peněz, směně na dollar blue rate a SIM kartách. Něco málo jsme zjistili, tak uvidíme, jak vše zařídíme v El Calafate.

Krátce před příletem celé nebe zrudlo a pod námi byly vidět vrcholy And. Většina už leží pod sněhem a my netušíme, jaké počasí na nás čeká. V El Calafate nám znovu zkontrolovali všechny batohy, jestli náhodou nepašujeme jablka nebo jiné ovoce a my mohli dál.

Taxi nás hodilo přímo na hostel, kde jsme jen nechali věci a šli se najíst. El Calafate v noci vypadá jako krásné malé horské městečko, tak uvidíme, jestli to zítra na světle budeme vnímat stejně.