Satellite
Show on map
  • Day 1

    Dag 1 vlucht naar Reykjavik

    August 21, 2023 in Iceland ⋅ ☁️ 12 °C

    De bagage afgifte en de handbagage controle ging snel. Ik was vergeten om mijn riem af te doen, dus ik werd uitgebreid gefouilleerd. Volgende keer maar denken aan mijn riem.
    Om 11:40 uur liep ik al in de vertrekhal, op zoek naar Annemie die bij de Starbucks op mijn wachtte. We hebben even koffie gedronken en de tijd gedood met rondlopen.
    Rond 13:15 zijn we naar de gate gegaan, want het was tijd om te boarden. Het vliegtuig vertrok iets te laat, maar het verschil zal wel worden ingehaald.
    Na een goede vlucht, en snelle bagage afhandeling maken we kennis met de reisbegeleider/ chauffeur Leon en de rest van de groep: 15 vrouwen en 1 man. We rijden naar Hveragerdi. Onderweg stoppen we bij de Hot Spring in Selton. De aarde bubbelde en rookte en het stonk vreselijk naar zwavel.
    Het hotel is een "paarden" hotel, maar benhalve dat er buiten paarden lopen, er hoefijzers als gordijnophouders en handdoekhaken worden gebruikt, is er niet veel dat paard is. De bedden zien er prima uit.
    Read more