Satellitt
Vis på kartet
  • Dag 12

Dag 13 naar huis

1. september 2023, Island ⋅ 🌧 12 °C

Gisteravond hebben Annemie en ik samen bij de Thai gegeten, Annemie vertelde dat ik jarig was, ik kreeg een taartje met kaarsje en werd toegezongen door het personeel . Hierna hebben we met een groot deel van de groep een concert met filmmuziek bezocht. Het was leuk om mee te maken. Natuurlijk verstonden we niets van hetgeen er gesproken werd, maar de muziek was prima.
    Daarna in de storm en regen naar het hotel gelopen.
    Vanmorgen was het nog steeds een beetje aan het regenen, maar de wind was gelukkig gaan liggen. Rond 7:30 werden we met de bus naar het vliegveld gebracht,waar we rond 8:15 aankwamen. Inchecken en bagagecontrole ging snel, dus volop tijd voor een kopje koffie.
    Na een goede vlucht op tijd geland, even op de bagage moeten wachten, ondertussen afscheid genomenn van de groep, en door naar de trein en metro. Rond 17 uur was ik thuis, einde van een mooie rondreis, met een leuke groep mensen😀