The Netherlands, Schiphol Airport

September 2, 2015 in the Netherlands ⋅ ⛅ 16 °C

Het plan:
    Mijn grote droom waarmaken, namelijk een wereldreis van 1,5 - 2 jaar door Zuid-Amerika, Nieuw-Zeeland en Azië. De volgende landen verwacht ik te gaan bezoeken in ongeveer deze volgorde: Brazilië, Uruguay, Argentinië, Chili, Bolivia, Peru, Ecuador, Colombia, Hawaii, Nieuw-Zeeland, Indonesië, Maleisië, Filipijnen, Vietnam, Cambodia, Laos, Myanmar, China, Mongolië en Rusland. Ik zal vanuit Beijing met de Trans Mongolië Express naar Moskou rijden om daarvandaan uiteindelijk weer terug te liften naar Nederland. In Nieuw-Zeeland zal ik een tussenperiode gaan werken om geld te verdienen om verder te kunnen reizen. Ik realiseer mij erg goed dat zo’n grote planning natuurlijk niet gaat verlopen zoals gepland, maar des te leuker om mijn huidige planning op te schrijven en achteraf te kunnen bekijken wat hiervan terecht is gekomen.

Mijn doel voor het schrijven van dit reisblog is in eerste instantie om mijn vrienden/vriendinnen en familie op de hoogte te houden van mijn ervaringen tijdens het reizen. Ook wil ik er zeker van zijn dat ik alle mooie momenten tijdens mijn reis nooit meer zal vergeten. Ik geloof namelijk dat herinneringen aan mooie momenten een van de meest waardevolle bezittingen zijn in het leven! Daarnaast hoop ik anderen te kunnen inspireren/motiveren om hun dromen waar te maken.