Miami tour

July 18, 2017 in the United States ⋅ ⛅ 27 °C

Hup hup vroeg uit de veren want vandaag is de Miami ontdekkingsreis. We hadden al kaartjes gekocht voor de hop on en hop off bus maar om daar te komen moesten we eerst met de trolly naar de opstapplaats. En yeah we hadden de eerste bus van de dag te pakken dus de ontdekkingsreis begon om 09:13 uur.
    Eerst naar de verzamelplaats van alle bussen want daar gingen we ontbijten. Starbucks ontbijt gescoord en.gelijk wat sigaretten armer aan wat toeristen (zwervers). Maar goed een goede daad gedaan of niet. Daarna met de rode lijn naar windham. Een wijk met muurschilderingen. Erg mooi. En daarna de bus weer op naar cocunut crove het winkel centrum.ff afkoelen dachten we. Helaas gewoon een winkelstraat. Dan maar ff iets fris tot ons nemen. En weer terug naar de halte Onderweg zien we een hagedis lopen en die was iets groter dan we gewend waren. En ook iets sneller maar we hebben een foto!
    Nu op naar little havana! Ff een biertje gedronken in de place too be daar. Live muziek en een coole ruimte. Door little havana gelopen en bij de sigarenfabriek een sigaartje gekocht. En uitleg gekregen hoe dit werkt dus wel geinig om daar een te kopen. Nu op weg naar het centrale punt voor de connectie met de lijn die ons weer naar huis moet btengen. Komt er 1 druppel naar beneden. Maar ook al zijn vriendjes volgen. Een hoosbui krijg je dan. Wel van korte duur en verfrissend. Eenmaal daar rondje gelopen en toen naar onze bus en toen bleek dat ook gelijk de laatste bus van de dag te zijn. Trolley gepakt en om 18:30 lopen we weer het hotel binnen. Naar de overkant van de straat om te eten en vanavond hevven we een relax avond. Dus ga het nu afsluiten want we zijn er wel klaar mee voor vandaag.