• Day 85

Fort Meyers

July 19, 2017 in the United States ⋅ ⛅ 27 °C

Weer een tochtje achter de rug. Eerst Miami uit dat was al een opgave maar dat was gelukt. Het begon met het ophalen van de auto. Omlopen omdat je verplicht met de lift moet en dan pas alles afgeven volgens de dame die bij de in en uitgang zit. Dit heeft te maken met de camera's. Toen op weg. Stoplichten en druk. Maar een afslag gemist dus door de achterbuurt. Ff benzine gehaald voor wel 10 dollar en go. Eerste stop everglades. Kaartje gekocht voor de airboot. Maar helaas slecht weer op komst dus wachten. Pfff warm en benauwd. Maar na een uur zeker inladen en varen. En direct bingo alligator. O nee twee of toch drie. En de tocht was koud 2 minuten onderweg. De rest van de tocht niks gezien maar we lekker gevaren. Na de tocht naar de show en uitleg over de everglades en zijn inwoners. Alligators werden gevoerd. En toen gauw weer verder. Rechtdoor en.nog meer rechtdoor. Ineens zien we het kleinste postkantoor maar helaas kunnen we niet stoppen. Volgende afslag in de remmen en hard om te keren. Eenmaal bij het postkantoor was het oorlog met de muggen!! Honderden we werden aangevallen. Snel foto en terug de auto in. Oooo neee ook daar hadden ze zich verzameld. Ramen open en gas. Onderweg nog een paar doodgeslagen. Maar volgens mij wonen ze nog steeds in de auto. Maar de meeste zijn we wel kwijt. Door rijden naar Naples. Je raad het al rechtdoor. In Naples ff naar het centrum geweest en dat stel dar niks voor dus snel weer verder. Fort Meyers. Langs de doorgaande weg, het hotel. Ziet er goed uit. Koffers naar de kamer. De was verzameld want je zweet hier al een otter. Dus sommige zaken waren aan een wasbeurt toe. Was in de machine en plons het zwembad in. Ff uit het bad om de was in de droger te doen en plons het bad weer in. Het is tijd om de was uit de droger tehalen en weer terug naar het zwembad. Na het zwemmen douchen en eten. Was wel.een beetje laat geworden maar goed. Serveerster te weinig getipt en dat kwam ze ff zeggen en ja dat klopte dus ff aangevuld. Nog even een wandeling gemaakt en nu ff schrijven en dan naar bedje toe. Want morgen is er weer een nieuwe dag in Fort Meyers.. grt MRead more