Satellite
Show on map
  • Day 6

    קנגרו או חזיר בר

    April 14, 2023 in Spain ⋅ ☁️ 14 °C

    היום הלכתי עם אליסה מאוסטרליה, והייתה לנו שיחה ממש טובה. היא סיפרה לי שהיא נשחקה בעבודה בעשור האחרון וכבר 15 שנים חולמת לטייל בקמינו וכעת זה הסתייע עם עמיתה מהעבודה. שמחתי שהיא אמרה שאני נראה לה מאוד מבסוט, למרות שהיה היום די מאתגר בגלל מעין תשישות ברגליים וכאב בירך ימין, ודיברנו על העליות והמורדות הרגשיים במסלול.
    היא סיפרה לי שאמנם היא לא פוגשת קואלות כמעט, אך במקום שבו היא גרה יש מלא קנגרואים, ברמה שלעתים הם נמצאים אצלה בחצר, אפילו יש זן בגובה שני מטרים! להבדיל, זה הזכיר לי בחיפה את תופעת חזירי הבר.
    נפרדנו כי הלכתי לבקר בכנסייה כאן — היא הציעה לי כי היא ידעה שאני אוהב ליהנות מהמקום ולא להתמקד רק בהשלמת ההליכה — אך היא הייתה סגורה. יש אפשרות שהיא אמרה את זה כדי ללכת לבד, אבל אני חושב שלא כי לפני כן ביקשתי לעצור ולמרוח קרם הגנה והיא חיכתה לי ותוך כדי הסירה מעיל גשם
    Read more