• Day 91

Lamma Island (HK)

February 28, 2017 in Hong Kong ⋅ ☀️ 17 °C

Het was vandaag de laatste dag van onze reis en HK trakteerde ons op een heerlijk lentezonnetje. Het was vandaag net boven de twintig graden, perfect weer voor een wandeling in het groen. We gingen naar Lamma Island, waar je naast een paar strandjes en wandelpaden tussen de groene heuvels, ook de energiecentrale van HK vindt.

Daarna aten we in een Michelin Restaurant met één ster "Tim Ho Wan". Het waren de lekkerste dimsums die we ooit hebben gegeten, zeker de simpele steamed shrimp (zo goed dat we er een tweede portie van besteld hebben als dessert). Ook hun specialiteit de bbq pork bun was erg lekker.

Straks beginnen we aan de kofferpuzzel (enkel met handbagage reizen heeft z'n voor- en nadelen 😉). Daarna gaan we nog eens panfried dumplings eten en een chouxke, want die zijn heerlijk! Morgen keren we terug naar België en daar heb ik gemengde gevoelens bij. Ik kijk er keihard naar uit om thuis te zijn, maar ga crazy Asia wel missen ✌