Satellite
Show on map
  • Day 16

    Züglä

    August 2, 2019 in Austria ⋅ ⛅ 17 °C

    Gester isch Zügeltag gsi... mir so nd vom Neusielersee nach Graz gfahrä, s‘Wätter isch ideal gsi, chli Rägä. Dä Camping isch nid so berauschend gsi, drum sind mir hüt wieter via Klagenfurt, Wörtersee, Villach zum Millstättersee gfahrä. Ich bin gfahrä und han no äs richtigs Abentür gha, dänn churz noch dä Autobahnusfahrt isch Strass no steiler Bärguf gangä, als zu üs Hei ufä... und schmäler au no. Das isch äs no nid gsi... wo mir dobä gsi sind... isch äs glich wieder Bärg ab... gangä. Gschafft, no händ mir än coolä Campingplatz gfundä, leider mit wieder einisch meh, zu vielen NL. Nächst Jahr fahräd mir glaub mal nach NL, dänn sind diä sicher alli nid dä Hei.🤪
    Wort zum Foti... in Wien und Burgenland gits öppis ganz Feins... und zwar, Brotufstriech in verschiedenstä Variationen... das wär ä chlini Uswahl. Und diä sind voll fein😋... gliich guät, wiä Brot,Butter und Salz...
    Read more