Satellite
Show on map
  • Day 15

    Laatste dag in Schotland🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿

    December 5, 2022 in Scotland ⋅ ⛅ 4 °C

    Vannacht echt ontzettend lekker geslapen, wel een paar keer wakker geworden maar dat ik vanmorgen wakker werd had ik het gevoel dat ik uitgerust was. Ook nog is de beste douch in dit hostel van de hele reis, goed om de dag te beginnen.

    Dat ik het hostel uit liep naar het station werd ik getrakteerd op een super mooie zonsopkomst met uitzicht op de besneeuwde bergtoppen😍 Kreeg ik ook nog eens een hilarisch filmpje van Kim, dus de dag begint echt goed. Op het station kwam het besef momentje dat het mijn laatste dag in Schotland zou zijn, dus met een dubbel gevoel de trein in. Mezelf voorgenomen dat ik vandaag maar extra ga genieten.

    De treinreis van Inverness naar Edinburgh schijnt één van de mooiste reizen te zijn en daar is niks aan gelogen. Ik zou onderweg gaan bloggen maar dat heb ik tot mijn overstap in Perth maar gelaten voor wat het was en heb nog even goed genoten van mijn reis. Hahaha eigenlijk zo stom maar het idee dat ik richting huis ga maakt me echt een beetje verdrietig, hoewel ik zeker ook uitkijk naar mijn aankomende dagen.

    Waar ik onderweg nog dacht dat ik het getroffen heb met het weer afgelopen weken, stap ik uit de trein in een regenachtig Edinburgh. Mag de pret niet drukken, lekker lunchen en dan souvenirs kopen🤩 Ben trouwens ook nog naar het museum geweest, stelde niet zo veel voor en heb dus de verkeerde uitgekozen🤦🏽‍♀️

    Even spullen gedropt in het hostel en met mijn Amerikaanse roomies gekletst! Erug gezellig, maar ook wel een beetje vreemde vogels🫣
    Natuurlijk nog even naar de kerstmarkt geweest en daar wat gegeten. Op tijd naar bed want morgen de trein naar London✨
    Read more