Uydu
Haritada göster
  • Gün 16

    Littlehampton

    6 Aralık 2022, İngiltere ⋅ ⛅ 6 °C

    Vandaag vroeg op want om 8.30uur ging mijn trein naar London en die kon ik niet missen. Snel even een ontbijtje gehaald op het station en hup de trein in. Dit is niet een hele spannende dag om te bloggen want mijnreis zou in totaal 7 uur duren. Wel eindelijk begonnen aan mijn Harry Potterboek en natuurlijk zat ik er meteen in🧙🏽‍♂️

    Aangekomen bij London Kings Cross moest ik met de metro naar London Victoria dus via de underground van station naar station, ondertussen genoten van de stad, want London blijft leuk 😍
    Aangekomen bij victoria dacht ik nog alle tijd te hebben (5 minuten) moest ik naar spoor 16, heb dus ook nog een stukje gerend met mijn rugzak op🏃🏽‍♀️

    Bijna in Littlehampton vroeg ik mezelf af waar ik aan begonnen was, want de reis duurde echt ontzettend lang. Komt denk ik ook omdat we op elk tussengelegen station zijn gestopt. Ik kwam om 16 uur aan op het station en ben toen het appartementen complex gaan zoeken, wat blijkt 100 meter verder is het strand en de zon ging net onder. Dus ik die gek is van het strand en mooie luchten stapt gewoon even verder en word getrakteerd op een fantastische zonsondergang. Die lange reis doet er niet meer toe en dat geluksgevoel is meteen weer terug🥰

    Na even zoeken heb ik het appartementen complex gevonden en krijg ik de sleutels van mijn te schattige kamer, alles is op elkaar afgestemd in het thema van het strand🐚⛵️ Snel mijn spullen weg zetten en nog even naar buiten want ik ben wel toe aan wat lichaamsbeweging. Uiteindelijk kom ik bij de haven en is de zon nog niet helemaal onder dus ook hier word ik weer getrakteerd op een fantastisch plaatje. terug naar het complex en daar wat eten en wachten op Barbara die nog even zou laten weten als ze terug was uit Inverness. Nog even gekletst en daarna slapen, want morgen naar Chichester.
    Okumaya devam et