Satellite
Show on map
  • Day 15

    Dog sledding!

    January 3, 2023 in the United States ⋅ ⛅ -3 °C

    Wat 'n belewenis!!!

    Na ontbyt besluit ons om na Wasilla te ry om Alaska se tradisionele sport te ervaar. En was dit n ervaring?! Ek kon nie ophou kyk na al die mooi rondom my nie!

    "How great Thou art!"

    Ons word vriendelik ingenooi na n klein, cozy plekkie met n paar afgetrede honde wat voor die kaggel lê. Voel soos huis. En liefde.
    Ons kry toe ons sneeupakke om aan te trek. Na n gestoei is ons in en gereed om honde te gaan ontmoet. Daardie hondehokke staan eintlik op stelte. Die 2 tot 3 voet sneeu laat dit lyk of hul op grond staan.
    Gereed om te gaan! Die Alaskan Huskies trek hul skouertjies krom om die slee aan die beweeg te kry - maar dan hol hulle! Op die muscher se "Ha!" en "Gie!" weet hulle om links of regs te draai. Ons het die slee 1x byna gerol - en Marise byna in die proses verloor 🤭 en toe is dit teen n opdraende my beurt! 🤪 Soos n skilpad op sy dop!!! As ek met my hande druk om op te staan, sak ek tot teen my skouer weg in die sneeu! Was n gestoei!! Maar met Marise se hulp, is ek toe darem weer op my voete! Groot pret!!!
    Read more