• Day 3

Dag 3 Quinta da Cascahal

August 5, 2017 in Portugal ⋅ ☀️ 28 °C

Vanmorgen om 8.00 uur opgestaan en na de douche weer een lekker ontbijtje buiten de deur gedaan. Daarna hebben we de koffers weer gepakt en zijn Marjon en ik naar de autoverhuur gelopen waar we via Sunnycars een auto hadden gereserveerd. Daarna terug naar het appartement waar de meiden klaar stonden met de koffers om in te laden. Omdat we eerst nog een strandje wilden pakken zijn we langs de Doumo Porto uitgereden en kwamen zo bij de kust uit en zijn we langs de kust een stuk naar het noorden gereden richting matosinhos waar we op het strand zijn gaan liggen en daarna nog een hapje gegeten. Om ca. 13.00 zijn we vertrokken naar ons 2e adres in het binnenland ten noord-oosten van Porto. Daar aangekomen worden we hartelijk ontvangen door Aitze en Gonne, de eigenaren. We hebben daar een mooie safari tent met privé zwembadje. Verder lekker rustig middagje van gemaakt. S Avonds gaan eten in hun restaurant waar Gonne tapas had gemaakt.Read more