Dag 7 Lissabon

August 10, 2017 in Portugal ⋅ ☀️ 20 °C

De ochtend weer gestart met een ontbijtje om de hoek waarna we eerst naar Castello da Jorge zijn gelopen, wat vlakbij ons appartement ligt. Na enige tijd daar te hebben rondgelopen zijn we met een tuk tuk naar Belem gegaan, zo'n 6 km verder op. Het was een " levendige" rit. Daar hebben we tevens geluncht bij een loungetent langs de Taag. Daarna met een taxi naar de LX Factory gegaan, een oud industrie gebied waar allemaal winkels en barretjes en restaurants zijn in de oude fabrieksgebouwen. Einde van de maddag zijn we weer met taxi naar de wijk Alfama gegaan waar we wat hebben rondgewandeld en tevens gedineerd hebben. Daarna moe maar voldaan naar het appartement gelopen. Omdat we geen zin meer hadden om nog meer te lopen hielden we voor de laatste kilometers nog een elektrische tuk tuk aan en reden we Bente en Sterre voorbij die een ruim 150 meter voor ons liepen, waarna de tuk tuk toch stopte om de meiden mee te nemen, die al lichtelijk in paniek waren omdat ze dachten dat wij ze zouden laten lopen. In het appartement nog een lekker wijntje gedronken en heb ik met Bente nog een aantal potjes getoept.Read more