• Curacao dag 7 zaterdag

August 4, 2018 in Curacao ⋅ ⛅ 27 °C

Vandaag is onze laatste dag en worden we om 14.45 uur bij de receptie opgehaald om naar het vliegveld gebracht te worden. S'morgens de koffers pakken waarna Marjon en Bente nog naar Willemstad gaan om het slavenmuseum te bezoeken. Sterre en ik pakken een laatste ontbijtje bij het restaurant en gaan nog een paar uurtjes bij het zwembad liggen. Als Marjon en Bente terugkomen hebben ze nog net tijd om een late lunch te nemen en daarna komt al snel genoeg het busje en vertrekken we naar het vliegveld.......
    Om ca. 18.30 uur vertrekken we weer richting Amsterdam, een tocht van 9 uur. Door het tijdverschil landen we Nederlandse tijd om 10.15 uur. Nadat we de koffers hebben opgepakt pakken we de trein naar Horst, waar we om 12.46 arriveren en worden opgehaald door opa Jos. Omdat we een nacht hebben overgeslagen zijn we allemaal erg moe en zijn we 's middags een paar uurtjes gaan slapen. Buurvrouw Karen vierde die dag ook haar verjaardag en zijn we om 17.00 uur nog aangeschoven voor een stukje vlaai en een drankje. Gelukkig hebben Marjon en ik nog 2 weken vrij!!!!!!!!!!!