February - May 2021
Currently traveling

Quito

May 7 in Ecuador ⋅ 🌧 15 °C

In Quito simmer 1 Wuche gsi. Quito isch e gigantischi Stadt! Mer sind ime super Hostel gsi mit Dachterasse womer überd Stadt gseh het. Mir sind e alti Chile go aluege, chli go shoppe, vill Spieli gmacht, zum Otavalo Märt, zume andere Kratersee, miteme Gondeli zume Ussichtspunkt und zum Äquator gange.
    Vill erläbt aber leider hets sehr vill grägnet und isch chalt gsi. ☔️

Quilotoa Wanderig

April 30 in Ecuador ⋅ ⛅ 10 °C

Mir hend e 3 Tages Wanderig zum Quilotoa-Vulkan-Kratersee gmacht. Mir sind dur die grüeni Natur vode Ande gloffe. Jede Tag öpe 3-4 Stund. S Wetter isch am Morge schön gsi aber am Namittag hets immer gregnet. Mir hend zum Glück i dene Hostels immer en Ofe gha zum eus ufwärme und d Chleider tröchne.
    D Wanderig hät sich mega glohnt! De Krater het en Durchmesser vo 3km und isch riiiesig gsi!

Baños

April 24 in Ecuador ⋅ ⛅ 17 °C

Mer send bereits witerzoge aber hend done no e chline Röckbleck vo einere Woche in Baños. Es esch es sehr touristischs chlises Dörfli, wos öber 200 Hostels hed. S hed chlini heissi Quellene, vell Wasserfäll, längi Wanderwege ond rassigi Bikes. In allem zeme en abentürlichi Woche gse trotz Lockdown am Wochenänd! 😎🤙🏼Read more

Dschungel Tag

April 22 in Ecuador ⋅ ⛅ 25 °C

Mir hend en Tagesusflug in Dschungel gmacht. Zerst simmer ines Uriwohner Dorf und hend Pflanze probiert, d Chind hend eusi Gsichter agmalt und mir hend ihne bime traditionelle Tanz zuegluegt. Nachher simmer mit em Kajak (en halbe Baumstamm) de Fluss durab. Den simmer zume Ussichtspunkt womer anere Liane über de Fluss vo Puyo und über de Regewald gseh het. Meega schön gsi!
    Zum Schluss händs eus dur de Dschungel gfüert und den hemmer na under em Wasserfall chöne bade. 🌱🪘🦜

1 Woche Riobamba

April 17 in Ecuador ⋅ ☁️ 17 °C

Noch 2 Mönet Strand ond Meer, hemmer üs ufe Weg gmacht rechtig Ande vo Ecuador. Trotz das Corona i de Touristeattraktione e Strech dörd Rächnig gmacht hed, hend mer inere Woche dochno vell döffe erlebe. 1 Tag Chimborazo ( inkl. Regeneration vo 3Täg wege Höhechranket). 1 Tag Alpendorf Quimiag, omegfüehrt vomne Iheimische. 1 Tag Stadtmärt Besechtigong.Read more

Tschau Olon

April 7 in Ecuador ⋅ ☁️ 25 °C

Isch schön gsi 5 Wuche da in Olon z wohne! Mir gönd wiiter id Berge nach Riobamba und Baños. Nach 2 Mönet am Meer freuemer eus uf chli es chälters Klima🏔💨

La rampa en Olon

April 3 in Ecuador ⋅ ⛅ 28 °C

D Miniramp isch fertig 🥳 Innerhalb vo 2 Täg händ mir alles zäme baut. Mir hend e Eröffnig plant und es isch en riese Erfolg gsi! Es sind Lüüt vo Dörfer cho wo über 2 Stund weg sind. Sogar e Live Band hät no gspillt und de Bürgermeister vo Olon het Sandwich und Frücht bracht. Alli Chind hend meega Freud gha und hend nüm wele ufhöre skate.
    Danke a alli wo eus unterstützt hend! 😊

Projekt Miniramp Olon

March 26 in Ecuador ⋅ ☁️ 23 °C

Höt hemmer endlech chönne met eusem Projekt afoh. Mer wend d Chind in Olon understüze ond hend darum d Idee gha e Miniramp zum skate für sie z baue. Dank de villne Undestötzige vo de Schwiiz us und de junge motivierte Hälfer dane, hemmer super Material chönne ihchoufe und scho chönne starte.
    D Chind, die Iheimische und mir chönds chum erwarte bis sie fertig isch. 🤙🏼

Olon, Ecuador

March 12 in Ecuador ⋅ ⛅ 28 °C

Noch 19 Stond am Floghafe in Panama warte semmer guet ahcho in Olon. Setere Woche ihgläbt ond sends nome am gnüsse do.
    Jede Tag gömmer id Spanisch Schuel, go Surfe ond gnüssed en frösche Frochtsaft.
    Mer send amne Projekt wiemer die Lüüt done chönd onderstötze. Vo dem prechtemer denn spöter no 😁

4 Täg Santa Teresa

March 3 in Costa Rica ⋅ ⛅ 31 °C

4 super Täg am Touri-Ort.
    Vo Corona merkt mer in Costa Rica bis jetzt ned vill 😁
    Highlights sind gsi: Quad fahre, Surf Contest luege, Kokosnuss ufbreche, vome 10m Wasserfall springe, skate, jede Tag bi Sunneufgang und Sunneuntergang surfe und vill cooli Lüüt hemmer kenneglernt 😊Read more