Roadtrip vo Johannesburg us nid geng ganz gredi gägä Kapstadt zue. Johannesburg söttme übrigens nid verwächsle mit Johannisbärg. Abr ke Angst, am Wy wirds ds Südafrika ganz sicher nid schitterä.

Mission Heireis

March 21 in Switzerland ⋅ 🌧 10 °C

Nachdäm üse Diräktflug nach Züri isch gstriche worde, heimr gratis 2 neuii becho. Kapstadt-Münche und Münche-Züri. Leidr isch iz abr dr Flug vo Münche uf Züri oh no gstriche wordä, drum heimr iz e 11 stündige Ufenthaut am Flughafe ds Münche. Nachere Nacht im Hilton geits witer uf Berlin u vo dert us när uf Züri. Äs komisches Gfüeu weme nachemne 11.5h Flug weiss dassme nonid mau d Heufti vor Reis hinger sech hett.😂😝 Apropos komisches Gfüeu...momentan wirdme bös agluegt weme dr Schwizerpass fürepackt. D Schwizer si gd niso beliebt.😝😅

Nachem Flug uf Berlin ischs richtig losgange mit Mittuauter Feeling. Aso da sisi de ds Südafrika viu moderner. Zersch heimr müesse öppe 20 Minute astah füre Sicherheitscheck. Obwou nume öppe 10 Lüt vor üs si gsi. När ischne i Sinn cho dassme iz plötzlech numeno 1 Handgepäck darf ha. Drbi darfme vor Swiss uf ä Handtäsche und es normaus Handgepäck ha. Aso heimr üses Gepäck haut müesse zämästunggä dasses i eim Platz hett gha. När heisi eim militärisch unfründlech düre Sicherheitscheck gleitet. Mitemne schöne chline Flugi vor Swiss simer när zum Schluss vo üsere Dütschland Tour vo Berlin uf Züri gfloge.

D Gsundheit isch nie kontrolliert worde, abr Bodyscan und aues heimr iz gseh.🙈

Kapstadt

March 20 in South Africa ⋅ 🌧 9 °C

2 Täg lang simer in und um Kapstadt ume ungrwägs gsi. Zämä mit de beste Tourguides ever.😍 Wüu d Karina und dr Zaack sech so guet uskenne, heimr i dere churze Zit mega viu gseh.

Äs Highlight füre Marco isch sichr dr Blouberg Strand bi Sunneuntergang gsi. So viu Kitesurfer uf eim Huufä. Dr Marco wär am liebste gd no e Wuche blibe zum ga kite.

Mir hett dr Foodmarket ar Waterfront mega passt, dert chönnti mi äuä satt schnouse. 😝😅

Apropos...mir hei dänkt äs würd üs sichr nid schade, üs mau widr chlei ds bewege. Dr Plan wär gsi ufe Lion's Head ds wandere, wüus aber es paar Täg vorher dert hett brönnt gha, heimer nid ufe dörfe.

Mir si ja bekanntlech flexibu, aso simer witer nach Kalksbaai. Äs härzigs Fischerdörfli südlech vo Kapstadt. Dert am Hafä hani no es paar Selfies mit Seelöie chönne mache, wo uf dr Hafämuur hei gsünnelet.🤩

Dr Marco hett när no uf maps.me e churzi Wanderig ufe Kalksbaai Hügu gfunge. Äs sigi e 45 mimütigi Wanderig, vou locker u so, hettr gmeint. Öppe nach 20 Minute isch nümm klar gsi wo dr Wäg isch und mir si regurächt dür ds Gstrüpp gstoglet. Iz gsehni us aus hätt öpper mini Bei uspeitscht, bi dene risige Strieme u Chratzer woni aktuell ha.😂 Für ganz ufe simer no es paar Feuse ufeklätteret, d Ussicht isch uf jedefau super gsi und wisechs ghört heimr dobä äs Bünzlischwizer-Picknick gmacht mit Brot und Biltong (Trochefleisch). Gipfuwy odr -bier heimr leider nid drbi gha. Skandalös, i weiss.🙈
    Nachdäm mir nach öppe 3 Versüech ändlech irgendwie widr die Feuse abe cho si, ohni dasses 10 Meter grad ds Loch abegeit, heimr dä mitm Gipfubier natüerlech dringend müesse ga nachehole.😅🍺 Vorher heimr abr no hurti ä Abstächer uf Simon's Town gmacht zum ga Pinguine luege.

Dr Marco hettsech no gwünscht gha, am letschte Abä im Hard Rock Cafe ga Znacht ässe. So heimr no e letschte kitschige Sunneungergang am Strand chönne erläbä. Bi Dunkuheit ufe Signalhill ga d Liechter vodr Stadt luege, isch fasch obligatorisch. Dr Wahnsinn.👌

Üse Abschied heimr de när leidr mit Tee und Softgetränk müesse begiesse. Wägem Coronavirus hett Südafrika äs Aukohou-Usschankverbot ab de 6i verhänkt. Weiss zwar nid wases gnau söu bringe abr okay...

Üses Apartment zmitts ir Stadt mit Blick ufe Tafubärg und Lion's Head isch übrigens super gsi. Was sehr idrücklech isch gsi, si die 100erte vo Obdachlose wo Schuutere a Schuutere ufem Trottoir rund um üses Apartment hei müesse schlafe. Ds fahrt ächt ih und zeigt nomau wie schön mirs ir Schwiz hei. Mir chöis üs nämlech ussueche, die meischte vo dene Obdachlose Lüt dert, nid.

Nomau äs grosses Merci für die wunderbare Täg in Kapstadt ad Karina und a Zaack.😘

Stellenbosch

March 18 in South Africa ⋅ ☀️ 24 °C

Chum simer ds Kapstadt glandet, heimr entdeckt, dass üse Flug gstriche isch worde. Mir hei dänkt mir gö dämfau grad a Schauter am Flughafe zum e neue Flug bueche. Abr ds Büro isch zue gsi und ds Telefon hett natüerlech o niemer abgno bir südafrikanische Hotline.

Aso heimr beschlosse mau richtig Wyguet ds fahre womer eh hei wöue übernachte.
    Ir Zwüschezit hett mis liebe Schwöschterli aues gäh zum üs e neue Flug ds organisiere. Merci tuusig für di Isatz, Tärlä.😘

Aus ersts simer uf ds Wyguet Muldenbosch. Dert hetts äs Wine tasting gäh, zämä mit Pizza🍷🍕😍

När simer zrügg zum LovanE Wyguet. Voauem zum ds Outo "heitue" und bi dere Glägäheit heimr natüerlech dert ono ä Wydegu gmacht.

Wime üs kennt, hett ds nonid glängt. Drum simer när mitemne Uber no zum Spier Wyguet ga Wy degustiere.

Mir hei üs aso mega zämä gno und im ganze nume 9 Fläsche Wy, womer iz neu im Gepäck hei. Bis jetz...😝
    Si hüt äxtra no e Täsche ga choufe dassmr de dä oh chöi heinäh. Dr Marco isch vorsorglech no hurti zum Coiffeur wüuer Angst hett, dassr e riise Mähne bechunnt ir Schwiz.😅🧔

G.R. - Jeffreys Bay & Port Elizabeth

March 16 in South Africa ⋅ ⛅ 21 °C

Jeffreys Bay isch bekannt aus eini vode schönste Surferspots uf dr Wäut. Mir hei dä leider nume bi schlächtem Wätter chönne betrachte, daher hei mir üs fürne Shoppingtour ide Surferoutletstores entschide 😁

Nachere übernachtig isches de ou scho witer zum Ändi vor Garden Route, nach Port Elizabeth. Dört simer ufem wäg gones VW Museum aluege, wo mir aus VW- Fahrer natürlech super gfaue het 😉
    Im Stadtzentrum heimer de ä kurze Spaziergang gmacht, d Route 67 wome zu Ehre vom Mandela het gmacht.
    Dört simer rächt ufgfaue, da mir die einzige Wisse si gsi ir Stadt.
    Nachdem mir üses Beach Guesthouse am Kings Beach bezoge hei, simer am Strand na go loufe und ufenes Bierli bir Barneys Tavern ikehrt, woi doch tatsächlech no zumne super Pale Ale bi cho 😁🍺

Garden Route - Plettenberg Bay

March 14 in South Africa ⋅ ☀️ 23 °C

Nach Knysna simer es Dörfli witer uf Plettenberg Bay. Dört heimer e super schöni Unterkunft bezoge u si sehr härzlech empfange worde. D "Host Mam" vom Longstory Guesthouse, d Meg, het üs allerlei Tipps gä und üs super verwöhnt.

Da mir ds Knynsa nid hei chönne Paraglide hei mer üs haut fürene Fauschirmsprung in "Plett" entschide 😉. Das isch wiedermau super gsi u d Ussicht us 10000 feet het ou passt😉

Am Nami simer de uf Robberg Island go wandere. D Wanderig isch Landschaftlech sehr schön gsi u het üs durch steili Ufstige sowie ou viu Sand gfüehrt😉

Nachemne witere köstleche ds Nacht, dasmau Springbockfilet und lokalem Rotwii, simer de nachemne eregnisriche Tag entspannt ga lige😁👌🍷

Garden Route - Knysna

March 14 in South Africa ⋅ ☀️ 21 °C

Dank mim Lieblingscousinli simer ja überhoupt druf cho uf Südafrika ds ga und wüu si sech bestens uskennt ds Knysna heimrs üs natüerlech nid la näh die Stadt ds bsueche.

Knysna spricht me übrigens fasch so us wie "nice" und "na" und das isch die Stadt übrigens oh. Ächt NICE. 🤩

Übernachtet heimr uf Thesen Island imne airbnb. Ds isch sone Insle wo die Riiche wohne. Me muess sone Barriere passiere wome d ID muess zeige, bevor eim Unifomierti inkl. chugusicherer Weschtä lö la passiere.

Wasme sech nid darf la entga isch d Waterfront. Äs hett es paar Lädä und Restaurant und me hett ä super Ussicht uf d Lagune vo Knysna.

Im ile de pain heimr äs super Zmorge gha wos mega feins Brot hett gäh. Hei für öppe CHF 3.- ä rise Brotchorb bsteut und ds womer ni hei möge chönne mitnäh. Ds hett när glängt für Apero und nomau es Zmorge. Top👌

Wäsche chame bi dä Laundry Girls. 5kg Wösch chöme für öppe CHF 10.- tiptop gstriglet u gsträut sogar direkt id Ungerkunft gliferet weme ds e so wott.😍 Für üs 2 ä Troum wüu ds Wäsche dahei geng so müehsam isch mit üsem fixe Zitfänschter.

Nach 2 Wuche Superspar und Tanksteueshops simer im beschtä Läbensmittulade vo ganz Südafrika gsi. Food Lover's Market heisstr. Mir hei üs grad mit Trochefleisch und Wy ideckt.😊

Am Nami heimr wöue ga Gleitschirm flüge abr d Thermik isch irgendwie schlächt gsi drum heimr leidr nid chönne ga. Aus Troscht hetts när Apero mit guetem Wy gäh.🍷😎

Mir wäre gärn no id Featherbed Beachbar wome mitm Wassertaxi härächunnt. Aber leidr hetts nid glängt. Mir si nämlech iz scho uf dr Fahrt nach Plettenberg Bay.

Ds Fazit isch uf jedefau: Ds Knysna lahtsechs la läbä.😎

Garden Route - Wilderness

March 11 in South Africa ⋅ ☁️ 24 °C

Ca. am 4i simer de i üsem airbnb in Wilderness acho. Mir si super fründlech empfange worde u womer dr garte vo üsere Liegeschaft gseh hei, hets üs doch kurz dr Atem verschlage! Troumhafte Usblick ufs Meer u das ou nur es paar Meter entfernt😍
    Uf das abe simer doch no churz i Supermarket gfreset u hei üs es Apero organisiert. E super regionale Wiiswi isches de gsi, womer zum Sunneuntergang gnosse hei.

Nachemne näblige ds Morge am Meer isches de am 12.03. los ufene Kayak- / Kanutour ufem Touwsrivier. Dört simer zersch für ca. 40 Min. dr Fluss ufpadlet, wo doch scho rächt amusant isch gsi😅😁
    När isches im N.P. witeri 40 Min. ds Fuess bis zumne Wasserfall womer üse Mittag verbracht hei. Bim retour ga isch de ds Padle doch grad chli asträngend worde, da mehr ordentlech gäge Wind hei ga🌬🌬
    Mir si de ume froh gsi womer zrügg si cho u si gradume witer zu üsem nächste Haut uf dr Garden Route; Knysna.

So u jetzt gnue gliret, gniesset d Fotos!😁👍

Cape Agulhas

March 11 in South Africa ⋅ ☁️ 27 °C

Nachdäm mir üse grusig Charre, wo mittlerwile ä ca. 40cm grosse Spaut, vomene Steischlag ir Windschutzschibe hett gha, ds Durban hei abgäh, simer mit Kulula uf Kapstadt gfloge. Dert heimer när no ä hässlechere Schrottcharre namens Datsun Go entgägä gno. Me cha nidemau ds Stürrad versteue und wes chlei fescht luftet dusse, de gsehtme bir zuenige Tür obe use. Die hei äuä bir Dichtig gspart.😂🙈 Müesse vilech bimene nächste Roadtrip mau drüber nachedänke e Charre inere bessere Kategorie ds bueche.😅😝

Uf jedefau heimr ir Nöchi vom südlechste Punkt vo Afrika übernachtet u dert im 55 Knots Restaurant Znacht gässe. Sehr ds empfähle.😊

Hie d Südafrika wird phasewis dr Strom abgsteut wüu d Regierig s irgendwie vrgäh hett Gäud für d Wartig vom Stromnetz uf ds Site ds tue, wenis richtig vrstange ha. Wärs interessiert cha süsch mau "load shedding" google. Uf jedefau chame mitem App "EskomSePush" luege a welem Ort zu welere Zit u für wie lang dr Strom abgsteut wird. Gester zum Bispiu ischs am 10i am abe so wit gsi. Aber ds 55 Knots hett e Geni hinger dr Hütte u wägä däm heimr dert witerhin chönne Bier und mega feine Wy us dr Region trinke. 🍺🍷Drzue heimer flissig Butzeret (Jass Spiu namens Butzer. Chame oh google, wemes nid kennt.😝). Im Momänt steits 22 zu 13 für Marco.😒

Hüt am Morgä simer zum Lüchtturm vom Cape Agulhas gfahre u hei dert parkiert. Äs hett ä mega gmüetleche Wäg, so wine Stäg us Houz, wome druff cha zum südlechste Punkt vo Afrika loufe. Dert träffe sech übrigens oh dr indisch Ozean u dr Atlantik. Mir si när über Stock u Stei no witer bis zum Meisho Maru Shipwreck zum no es paar Poserfotos ga mache. Dr Rückwäg isch fasch e chlei asträngend gsi, wüumer mega Gägäwind hei gha.😅

Die Nacht verbringe mir ds Wilderness imne airbnb direkt am Strand.😎 U dir so?😝

Hluhluwe - St Lucia - Durban

March 9 in South Africa ⋅ ⛅ 27 °C

Am 07.03. isches de ume witer vo Hluhluwe nach St Lucia. Ds Hluhluwe heimer am Morge no churz e Katzepark bsuecht, wo unerwünschti odr gfährdeti Tierli ufzieht u när wieder ir Wildnis ussetzt. Näbem afrikanische Luchs, am Serval (sehr schöns Kätzli 😉) u am Gepard gits dört ou die afrikanischi Wildkatz. Bi dere heimer müesse merke, dass mer ds Bellmund ja ou eine hei (Pablo 😂). Nach es paar Poser-Fotos mit de Geparde simer de witer nach St Lucia.

In St. Lucia heimer es Luxury Zeltcamp bezoge, womers üs am Pool hei lo guet ga. Nachemne guete ds Nacht ure ufregende Nacht im "Dschungu', isches de witer richtig Durban.
    Unterwägs heimer no es chlises Sightseeing am Ballito Beach gmacht. Da drbi heimer hie ds erste mau ds Meer dörfe gniesse.

In Durban heimer de es super edels Airbnb ire Villa bezoge u am Abe simer id Stadt ines empählenswerts Steakhouse. Ufem Wäg id Stadt heimer üs es paar Idrück vo Durban chönne mache.
    Schlussändlech heimer de dr Abe mitem "Host Dad" lo usklinge, wo doch sehr lustig u intressant isch gsi!😁🍷🍷

Hluhluwe

March 7 in South Africa ⋅ ☀️ 28 °C

Wie chönnts oh angers si heimer hüt e Safari gmacht. Chunnt überraschend, i weiss.😝

Im Gägäsatz zum Kruger NP isches hie vor Landschaft här chlei spannender, drfür chöisech oh d Tier besser verstecke.

Übrigens heimr hüt am Morge widrmau Seeland Wätter gha. Da hettme sech grad gfüeut wie dahei i däm Näbu inne.

Drfür hocki iz gd vor üsere Buschhütte mit Strohdach und wirde vodr afrikanische Sunne brätlet. Im Gring nid ganz bache, drfür usse "well done", hett dr Marco vorher gmeint. 😝

Aso viu schlauers chunnt äuä hüt nümm vo minere Site, lömer gschidr d Fotos la rede. 😉