• Day 34

Night on the sea

January 9, 2015 in Vietnam ⋅ ☁️ 15 °C

5-kor kezdodott a happy hour (1-et fizetsz 2-t kapsz) ami kihagyhatatlannak bizonyult miutan jol atfagytunk :)) mikozben a lelekmelegitoinket kortyoltuk, elkezdodott a fozobemutato, ahol a hajo chef-je mutatta be hogyan kell 'nem' tekercset kesziteni. Tomikam is megcsillogtathatta tudomanyat :)) Kaptunk kokuszbol keszitett palinkaszeruseget, ami nagyon finom volt, es aztan meg is kostoltuk a nem tekercseket, amik szinten isteniek voltak, ugyhogy muszaj volt mindkettobol repetazni ;)
    A vacsora utan, lekapcsoltak a villanyt, es megjelent a szemelyzet egy tortaval a 'happy birthdayt' enekelve. Kis viccesek odamentek minden asztalhoz de az emberek csak raztak a fejuket h nincs szulinapjuk. Tomi meg motyorgott magaban hogy nehogy hozza jojjenek - mert 5nap mulva szulinapja lesz :)))). Hat termeszetesen hozzank jottek, de nem a szulinap miatt, hanem hogy Happy honeymoont kivanjanak!! Nagyon cukik voltak, a torta meg nagyon geil, mindenfele flincflanccal diszitve. Itt ez amugy is nagyon fontos, nem tesznek eled ugy etelt, hogy ne lenne mellette egy repabol formazott virag, v valami kis fodor.
    Vacsi utan bambuszbottal lehetett tintahalra horgaszni, Palipapa is megirigyelne :))) sosem gondolnam hogy ezzel barmit lehet fogni, de par utasnak sikerult, mi nem jartunk szerencsevel.
    Faradtan, de elmenyekkel telve es foleg 4reteg ruhaban fekudtunk le aludni.