• Day 37

Market

January 12, 2015 in Vietnam ⋅ ☀️ 22 °C

A hotelnel befizettunk egy fozokurzusra, amit egy helyi chef tart. Csak mi ketten voltunk, es Ho Xuan Thanh, aki biciklivel jott ertunk. Legutobbi a keresztneve, azaz a vietnami neveket is ugy irjak, mint a magyarokat, elobb a csaladi, majd a vegen a keresztnev. Az elso programpont a helyi piac meglatogatasa es par hozzavalo beszerzese volt. Magunktol erre a piacra nem talaltunk volna ra, a turistaterkepen nincs rajta :) Thanh vegigmutogatta a (szamunkra) kulonleges zoldsegeket, gyumolcsoket, es meg valami edes trutyikat is kostoltatott velunk. Ezek edes levesek voltak, nekem inkabb valami zseles cucc, nem leszek a rabja :) kisse szkeptikus voltam, mert itt a halak, husok tarolasat nem viszik tulzasba, lerakjak a faasztalra, lehet volt alatta meg koran reggel jeg, de az 9orara mar elolvadt. Kepeket majd otthon az eros idegzetueknek! Szoval megbeszeltuk Tomival, hogy ez utan dupla whiskeyvel fertotlenitunk.
    Miutan beszereztunk par dolgot, tovabbkerekeztunk Thanh hazahoz, ahol az etterme is talalhato. Utunk egy igazan jofajta folduton keresztul vitt, alkalmunk nyilt megfigyelni a foldeken dolgozo helyieket. Megalltunk egy rizsfold mellett, ahol Thanh elmagyarazta a rizstermesztes folyamatat, valamint lattunk vizi bivalyokat is.