• Day 1

letiště Praha

February 22, 2019 in Czech Republic ⋅ ⛅ 3 °C

Naše cesta do Vietnamu začala docela netradičně. Na letišti v Praze jsme byli včas, prošli kontrolou ke gatu. Let do Moskvy měl hlášené zpoždění a tak jsme byli trošku nervózní, protože jsme měli v Moskvě na přestup jen 2 hodiny. Poté u gatu vyhlásili, že lety z Moskvy dál do jihovýchodní Asie nepouštějí a že nemáme do letadla vůbec nastupovat. Poslali nás zpět do odletové haly do pobočky Aeroflot. Tam nám udělali rezervaci na let přes Katar. Jenže ten let už měl jen hodinu do odletu a naše letenky se jim tam nestihli propsat. Opět čekání ve frontě pobočky Aeroflot. V tu dobu (bylo kolem čtvrté odpoledne) už pán za přepážkou neměl moc možností, jak nás do Vietnamu poslat, protože zbývající lety ten den už byly plné. Takže nám zabookoval let s Airfrance přes Paříž na další den ráno. Byli jsme smutní a otrávení, že budem mít ve Vietnamu o jeden den míň a asi to na nás bylo vidět :D Tak jsme jako kompenzaci dostali let v business class a na tu jednu noc hotel naproti letiště, abychom už nemuseli jezdit zpátky domů. Hotel byl pěkný, byla tam úžasná snídaně další ráno, ale pozor, k večeři jsme v tomto 4hvězdičkovém hotelu dostali řízek s hranolkama. To chceš :D

Večer jsme se začali zajímat o to, jak vlastně vypadá ta business class a šli jsme spát plni očekávání. Business class znamenala i přístup do letištních salónků. A tak jsme navštívili ráno salónek v Praze a poté i v Paříži. Hodně dobrý, hodně luxusní a něco, co by si člověk dal líbit pravidelně na letišti. Je tam příjemný klid, dobré jídlo a pití. Ano, i alkohol. Business class v letadle byla pecka. Měli jsme velké a polohovatelné sedačky, které se daly sklopit tak, že člověk téměř ležel. Mohli jsme tam na obrazovce sledovat let a přistání. Servírovali tam skvělý jídlo. Úplně dokonalá francouzská paštika a čokoládový dezert. Před přistáním jsme měli k snídani lívance. Prostě pecka. Myslím, že se nám to jen tak nepoštěstí letět business class, tak jsme si tu cestu vlastně nakonec docela užili.