• Day 1

Uztraukumiem pilnā izbraukšana

February 24, 2022 on the Maldives ⋅ ☀️ 29 °C

Rīts iesākas ar lielu uztraukumu, Krievija iebrūk Ukrainā. Ir sācies karš. Tepat, ļoti tuvu. Satraukums, ļoti liels satraukums.
    Saņemam zvanus no Ausmiņas, Silvijas, lai nebraucam atvaļinājumā.
    Tā svārstāmies, ko darīt ? Zvanam ievai ar Aigaru, ko viņi domā. Abi satraukti, bet saka, ka brauks. Laura ar Kārli un Janu mūs iedrošina un saka,
    lai braucam. Esam satraukti, bet izlemjam, ka brauksim.
    17-00 ierodamies lidostā. Tur satiekam grupas vadītāju Silviju. Iepazīstamies. Mums tiek iedotas Šrilankas kartes. Dodamies pie Turkisch Airlines lodziņiem un iečekojamies. Mūsu lidojums ir Rīga-Stambula-Male-Kolombo. Veiksmīgi izejam drošības kontroli. Dodamies uz kafejnīcu iedzert vienu dzērienu.
    Lidojums uz Stambulu 4 stundas. Lidmašīna ērta, Dod ēst vakariņas, dzērienus. Stambulas lidostā līdz nākamajam lidojumam 3 stundas. Atpūšamies, iedzeram turku tēju ar turku saldumiem. 2-00 izlidojam no Stambulas uz Colombo. Mums veicas, lidmašīna vidēji pilna un varam izsēsties 2 cilvēki pa 3 vietām!!!
    Tiek izdalītas sedziņas un higiēnas maciņi ceļojumam. Jāmēģina gulēt, bet tiek dotas vēlās vakariņas. Ēdiens garšīgs- ēdam, bet tagad gan jāmēģina gulēt.
    Uz lidojuma beigām nosēžamies Maldivu salās - Mālē. Te izkāpj ļoti daudz pasažieru. Stāvam apmēram 1 stundu. Laižoties lejā redzējām ļoti skaistas, mazas saliņas, kuras ir koraļļu rifu ieskautas ar zili-zaļu ūdeni. Ļoti skaisti. 15-15 nolaižamies Šrilankā-lidostā-Negombo.