• Day 2

Pirmais vakars Šrilankā

February 25, 2022 in Sri Lanka ⋅ 🌬 29 °C

Sveicināta-Šrilanka-Ceilona! Sagaidām bagāžu. Tad dodamies uz robežsardzes kontroli, saņemam zīmodziņus, vīzas par atļauju ieceļot valstī, bet tad vēl jāiziet epidemioloģiskā kontrole, kur sīki pārbauda Covid testus un apdrošināšanas polises. Paldies Dievam - viss kārtībā, varam ceļot. Turpat lidostā samainām Eiro pret viņu vietējo naudiņu-rūpijām. 1000 rūpiju ir apmēram 5 eiro. Izejot no lidostas mūs sagaida gids. Dodamies uz businu, kur mūs gaida šoferītis un somu nesējs. Jā, jā somu nesējs !!! Te ir stingrs sadalījums, ja gids, tad gids, ja šoferis, tad šoferis, ja somu nesējs, tad somu nesējs. Somu nešanu izbaudījām katru vakaru un rītu, bet par to bija jādod atlīdzība- piemēram 1 dolārs.
    Braucam uz viesnīcu, pirmie iespaidi pa busiņa logu. Iebraucam savā hotelī pie okeāna ar mazu baseiniņu. Hotel ar 3 zvaigznēm. Pirmā iepazīšanās ar Indijas okeānu.
    Neliela vilšanās, jo nav zili, zaļās krāsas. Viļni lieli. Gundars ar Aigaru nopeldas, mēs ar Ievu tik pabradājam. Mēs savukārt izmēģinām viesnīcas peldbaseinu.
    Pirmās vakariņas ar nelielu pārsteigumu- Gundars dabū tik salātus, jo oficiants īsti nesaprot, ko mēs gribam. Toties nogaršojam vietējo rumu- labs! Vakariņas ēdam visi kopā un īsumā iepazīstamies ar pārējiem grupas biedriem. Dodamies pie miera-pirmā nakts.