Traditionells japanisches Hotel in Hakon

November 8, 2023 in Japan ⋅ ☀️ 14 °C

Hüt gömmer uf Hakone und übernachted imene traditionellä japanische hotel mitere eigene onsen. Mir freued eus beidi, zum eus chli iweichle laa im warme wasser😁.

Mir sind u fründlich vomene herr imene kimono empfange worde. Traditionelle japanisch übernachte heisst au, uf em bode schlaffe. Zum glück hets es guets mätteli als underlag ka😎. Mir hend en tee trunke zum eus echli stärche.
    Natürlich hemmer eus bedi sehr uf t onsen freut, mir sind also nach em tee grad los is warme wasser. Traditione müend ikalte werde, also hemmer eus bedi zerst emal gründlich mit seufe gschrubt.
    S wasser im onse bad isch schön warm gsie. Nach em bad simmer schön entspannt und "al dente" gsie. Bis zum znacht hemmer nachli glese. Die onsen chunt ihres wasser direkt usere natürlich quelle über, swasser isch echli milichig. Nach em bade het eusi huut echli nach schwefel gschöcked😂😂.

De znacht isch typisch japanisch gsie. Es het enart e suppe mit vill gmües, fleisch und tofu gä. Dezue nachli riis und verschiedeni chlini bilage, wie igmachte chürbis. Super fein. Super guet gsie.

Im aschluss zum znacht simmer uf euses zimmer und wie uf wulche ipfüüsed.