Satellite
Show on map
  • Day 48

    Chiller Täg in Kaho Lak Thailand

    November 17, 2023 in Thailand

    Die letsche paar täg hemmer ganz locker a ga la. Mir merked nach 4 Wuche intensivem reise simmer echli müed worde. Es isch wunderbar eifach chli am pool hocke und echli si. Da in Khao lak hemmer es Bungalow für eus grad vor em pool vo de hotel alag. Mir hend natürlich sehr fliessig Thailändisch gesse. Suppene wie Tom Ka oder Tom Yum und au Curries sind sehr höch bi eus im kurs. Au bruche mer täglich eusi dosis papaya-Salat 🙂✌️. Mir hend en Thailänische-homie miteme Muay-Thai dojo, wo eus täglich frögt, ob mir nöd mal es thai-box training wend mache. Sini überzügis-chraft het nanig glaged, dass mer mit ihm trainiered aber mir sind mit ihm es Thaibox-kampf-tournier go luege. Es het 9 kämpf gä i allne gwichts- und altersklasse. Au fraue schrecked nöd devo zrugg zum in ring stiige. Männer und fraue kämpfed aber nöd gegenanad. Es sind 5 rundene a 3 Minute und jewiils 1.5 Minute pause. Tjeannine und de adrian hend nöd immer so guet chöne aneluege und hend au mitleid mit de kämpfer ka🙉🙉. Die gend sich scho na recht uf de sack🙈🙈. Vorallem isch boxe, ginggä mit de bei und au mit de chnü und eleböge schla erlaubt. Es isch ganz interessant gsie so es turnier emal gseh. Es isch en familie event und die Thailänder chönd juble, wenn ihre kämpfer guet drah isch. Am Adrian isch aber klar worde, er bliebt lieber bi elektrotechinik als e karriere als Muay-Thai-Kämpfer azstrebe🤣🤣.Read more