Coconut-Beach

November 18, 2023 in Thailand ⋅ ☁️ 29 °C

S Handy vo de Jeannine het leider anfangen spinne und het alles nur no in grüen azeiget. Mir händ en Tipp vonere Schwizerin vo oisem Hotel becho, dass es en Lade git, mit guete Handys. Drum simer zerst mit em Möfi (Töffli) zu dem Lade. Das het bis zum Mittag duret, aber ez het d Jeannine wieder es Samsung🙂
    Den simer at Coconut-Beach. Es isch scho de ganz Tag chli bewölkt gsi und het au einisch ganz Chur grägnet. Es isch aber immer dunkler worde wo mer den wieder hei händ wele. Uf de Rückfahrt hets den uf eimal wie imene Taifun agfange aberägne. Es het uf de Huut so richtig agfange fitze, darum simer bi de nögste Möglichkeit aghalte und sind in Schärme, zwar scho richtig duregnässt, aber es isch ja warm😄 wos chli nagla het mit rägne, simmer weiter. Es Auto het ois überholt und het ois debi mit Enere Pfütze so richtig duscht🤣🤣🤣 da mer e scho klitschnass gsi sind, hets eh kein Unterschied meh gmacht😅

Am Abig simer no an Märt go ässe und paar Souvenirs kauft. Mir händ no en Mango Sticki Rice gha als Dessert, ufff isch das guet gsi😄🤤