Wiiterreis nach Vang Vieng

December 8, 2023 in Laos ⋅ ☀️ 27 °C

Hüt staht eus es zugfährtli bevor. Mir fahred mit em zug vo Luang Prabang nach Vang Vieng. Rund 20 minute usserhalb von Luang Prabang gits en riese neue Bahnhof gsponsered vo de chinesä. Mer meked, uf dere siite vo de welt hend da überall ihre ifluss 😅😅.
    Bevor mer zum zug chan, mummer alles gepäck scane wie am flughafe. Leider hends ganz doofi reglene, wie, dass mer kei brennbari flüssigkeite dörf mit nä. Insektespray isch brennbar 🤷‍♂️🤷‍♂️. Au het t Jeannine müsse ihre haarsspay und en offnige rum müsse entsorgä🙈🙈.
    Mir hend vo de Marion uf eusi Hochziit es schwiizersackmesser mit eusne näme und eusem hochziitsdatum igraviet übercho. Das hends eus au wellä wegnä. Mir hend zerst recht lang mitere security frau diskutiert. Mir hend ihre versucht de emotionali wert vo dem sackmesser z erchläre. Leider ohni erfolg. Sie het en polizischt gholt und mir hend mit ihm wiiter verhandled. Leider het er nur mässig englisch chöne. Er het amene kolleg aglüted wo übersetzt het. De kolleg het eus nomal gseit, messer jeglicher art seged verbotä uf em zug. Mir hend ihm erchlärt, mir seged mit dem gepäck scho i so viel länder gsie und uf ganz viel flugis, züg und schiff. Es hegi nie es probläm gä. De Adrian het ihm vorgschlage, ob er s sackmesser nöd am kondukteur chönnd gä und er gits eus in Vang Vieng wieder. Nachere churze diskussion zwüsched em polizist und en herr am telefon hends gmeint, ja wemmer e "gebür" vo 300000 kit (15CHF) zahled segi das möglich. De Adrian sölli mit ihm ufs WC zum die gebühr zahle. Er isch also mit em herr polizist ufs manne-wc und het ihm 300000 kit it hend druck. Uf das abe het ihm de polizist s sackmesser zrug gä 😅😅🙈🙈.
    Es bitzeli verwirrt was grad passiert isch, simmer in zug igstiege.

Vor eus isch es dütsches päärli gsie wo en Ledermann, es grosses türs sackmesser, furtgschmisse het🙈🙈.

In Vang Vieng acho simmer nachli i de stadt umegloffe und in pool vom hostel go bade. Am abig simmer ufere rooftop bar go de sunne undergang luege. Vo de rooftop bar hemmer e chlini chilbi gseh i de nöchi. Ussert es mini rieserad und e geisterbahn hets nöd so vill ka. Nach echli überzügigs arbed, demit t Jeannine mit chunt, simmer uf geisterbahn. Die geisterbahn isch sehr eifach gmacht gsie und nöd eso gfürchig. Mer het müsse dur ufgänkti bettwösch laufe wos monsterfigure ufghänked hend. T jeannine isch ganz nervös am Adrian hinde na gstiefeled. Uf ei mal schreit sie wie verruck! Das het sicher die ganz chilbi kört. Eine het sich verchleided hinder sie here gschliche und het si verschrecked 😂😂.

Per zuefall hemmer na t andrea vo Gibbon Experience troffe und sind mit ihre go mexikanisch esse und na eis go trinke. T Jeannine freut sich sit 4 täg uf de super mexikaner wos in Vang Vieng git🙃🙃.