Satellite
Show on map
  • Day 157

    Und was lauft dihei? Part 1

    March 5 in Switzerland ⋅ ☁️ 5 °C

    Das au de Adrian und d Jeannine da mal döfed lese, gits en chline Itrag was den be ihrne liebste passiert☺ (ich ha ja zum Glück no dezuegang😎 das mussmer nochli usnutze)

    Lisa G. : Geschter, e feine Sunntigs-Zmorge 😄... ich freu mi glie wieder mit eu!!!🤗🥰

    Familie Borboa: Die glückliche Grosselter🥰❤

    Michil: Die Grössti umstellig isch bi mir grad das. Es herscht e grossi Vorfrooid aber au chli bamel vo dere Ufgabe🙂

    Fabi: Bi mir wachst sbüchli jede tag🩷 mir sind ez im dritte trimester acho. Es git kein Tag a dem sich d'Ellie nöd bewegt i mim buch🥰 ich gspür si immer au bim schaffe😄 au de michi gspürt si. sie isch so gross wie e kokosnuss= 1.2kg und ca. 37.9cm🥰

    Brielle: Playtime!🥳

    Gregi&Lisa: Hallo zeme
    Mir hend guet züglet u sind na am ihrume und ih gwöhne!😊
    Ich schaffe nur na ei wuche und dlisa zellt au scho täg, bis mir uf eusi chlini reis gönd!😎🥳
    Ganz liebe gruss, gnüssets witerhin u hebed eu sorg😘

    Gradi&Lee: Date nights are back 😊 Everybody is happy, even 👨‍👩‍👧

    Mir vermissed eu alli, gnüssed eui Ziit ganz fest!❤

    PS: aso hender das APP no? Es git so kei neui Iträg vo eu?🤔

    (Leider bini nöd in Bsitz vo allne Kontaktdate suscht het ich natürli sehr gern meh kontaktiert)
    Read more