Satellite
Show on map
  • Day 155

    Delphin und Wal usflug

    March 3 in Mexico ⋅ ☀️ 30 °C

    Hüt simmer am 6 am morgä abgolt worde zum go delfin und walfisch beobachte im meer. Mir sind imene bötli recht wiit ufs meer usegfahre und hend immer wieder gwarted. Mit sind eus nöd ganz sicher gsie ob das mit delphin beobachte hüt na öpis wird. Eusi geduld het sich uszahlt. Mir hend en ganze schwarm delphin gseh wo au us em wasser gumped sind und e rolle i de luft gmacht hend. So cool 🥳🥳🥳. Die delfin sind sehr nöch a euse bötli cho, sodass mer sie fast hend chönd berühre. Mir hend u glück ka uf dem usflug, mir hend au Schildkröte gse, wo sich am Paare gsi sind und zwei wasserschlage uf em offnige ozean😀. Mir sind nomal es rechts stuck mit em bötli gfahre und sind klitsch nass worde, wommer uf t suechi nach walfisch gmacht hend. Au da simmer nöd 100% optimistisch gsie. Zum glück simmer falsch gläge und mir hend zwei walfisch chöne beobachte bim abtauche. So schöni tier 😁😁🤙😁. Uf em Rückweg hämer den sogar no e anderi Art Delfine gse, wo wie pünktlet agmalt gsi sind.

    Nach dem tolle usflug hemmer de rest vom tag am playa punta Zicatela verbracht 🙂.
    Read more