Transport Camping 71

July 16, 2019 in Poland ⋅ ☁️ 15 °C

Trots stora och fina vägar var det en hel del köer framförallt ner mot Gdansk sen blev det bättre.

Vi åkte vidare till Camping 71. Ännu än gång funkade kartorna från Open Street Maps bra.
    GPSn stängde av sig 2 gånger. Vet inte om det beror på kartorna eller firmeware som jag uppdaterade samtidigt. Dock bara att strata upp och köra vidare

Camping 71
    Efter att man har svängt av S7 blir vägen mindre och sämre. Men efter att ha justerat hastigheten klart farbar
    Receptionen är öppen 9-12, 14-19 Vi lyckades naturligtvis komma precis när det var lunchstängt.
    Vet inte om det var det som gjorde det eller nått annat men personalen upplevs nästan som griniga.
    Inne på Campingen är det inte rutor utan man hittar en plats man tycker är bra och sprider ut sig så mycket man har samvete till. Området är kuperat så det är lite lurigt att hitta en plan plats men det gick.
    En otroligt lugn vilar över campingen. 2 min promenad ner till vattnet. Lika härlig strand som man kan förvänta sig. Det fanns dessutom nån mindre strandbar så man kan köpa glass och öl.
    Har sett en tysk annars tror jag resten är Polacker.
    Betalar ca 250 kr/ natt inkl el men dusch kostar ca 12 kr för 6 min