• Day 5

Everglades

August 3, 2017 in the United States ⋅ 🌙 29 °C

Danes smo si ogledali Everglades. Cena za enega 42 dolarja. Avtobus zelo udoben. Usnjeni sedeži, leseni pod, rolo na oknih, pravo udobje. Po cca 45 min. vožnje smo se ustavili v Miccosukee Indian Vilage, kjer smo se popeljali z čolnom na propeler skozi močvirje do vasi. Ker ni sezona aligatorjev jih tudi nismo videli. Smo pa videli ogromne kobilice. V muzeju je razstavljeno življenje indijancev, kateri so živeli na tem območju. Žene in možje so demonstrirali dejavnost, kot je šivanje in rezljanje lesa. Sledil je šov z aligatorji. Na prvi pogled nič posebnega kup aligatorjev in animator. Igranje animatorja z aligatorjem pa je bilo na trenutke grozno. Vstavljanje glave in roke v gobec aligatorja... noro. Že samo pihanje aligatorja je bilo wou... Po končanem šovu o eli možnost slikanja z malim aligatorjem, seveda z zalepljenim gobčkom. Pričakuješ, da je na dotik hrapav, vendar a zelo nežno kožo.Bolj pogumni pa so se z podpisom na lastno odgovornost slikali tudi z odraslim Aligatorjem. Za našo družini je bilo to fotografiranje the best. Malo smo se še razgledali naokrog kupili spominek in iz 40 stopinjah smo se vkrcali na prijetno ohlajen avtobus.
    Sledilo je kopanje v atlantiku, ki je nenormalno topel, nato priprava za v mesto na večerjo in prav prijetno utrujeni spat.