• Day 7

Key West

August 5, 2017 in the United States ⋅ ⛅ 32 °C

Izlet v 257 km oddalken Key West. Naj južnejši del Floride. Pravijo, da se lahko z Key Westa vudi na Kubo, kar pa sploh ni res.
    Naša pot se je začela ob 6.45 iz pred hotela in se nadaljevala skozi Miami proti Key Westu. Na krajšem postanku v Key Largo smo imeli zajtrk, seveda tisti, ki je to želel. Dve jajčki v lepinji, pražen krompir in soda stane 8.90 dolarja brez davka in napitnine. Meni osebno se to zdi fulll drago. Seveda smo mi imeli s sabo Lunch box. Po krajšem postanku smo nadaljevali pot. Na avtobusu si se lahko odločil kaj boš v Key Westu počel. Največja ponudba so bili vodni , od snorkanja, vožnje s padalom, vožnja s skuterji,plavanje ... Mi smo se odločili za vožnjo z Trollo po mestu. Cena je bila 25 dolarjev za celi dan. Seveda nas je zanimala Hemingwejeva hiša, iz katere so naredili muzej. Najbolj zanimiv za turiste je nedvomno svetilnik. Kay West ima tudi ogromno barov eden izmed njih je tudi Sloppy Joe's, kjer ti postrežejo z odločno hrano in seveda s pivom in koktejli, ter živi glasbo. Cene pa niso pretirane. Od 4,90 dolarjev naprej, odvisno za kaj se odločiš. Na meniju so cene z davkom, tako da za razliko od Miamia veš koliko boš plačal. Napitnina ni obvezna, seveda pa je to odvisno od vsakega poseznika.
    Key west ima seveda ogromno Marino z veliko bari, v katrih stržejo tudi morske jedi, najbolj zaželene so seveda ostrige, ki so mi bile tudi zelo dobre, cena pa 4 dolarje za pol porcije 6 ostrig.
    Nato še po spominke in proti avtobusu. V 6 urah smo si ogledali veliko znamenitosti in dodali ogromno spominov v naš mozaik potovanj.