reisdag naar lovina.

July 23, 2016 in Indonesia ⋅ ⛅ 22 °C

Vandaag moesten we helaas afscheid nemen van ons fantastische huis in Ubud. Om 10 uur stond onze chauffeur René klaar om ons daarheen te brengen. Eerst natuurlijk nog een lekker ontbijtje en foto's met yala. Wij op pad. Eerste stop midden tussen de rijstvelden even een bakkie gedaan. Daarna door na een tempel in een meer. De omgeving is erg mooi en bergachtig. De tempel is vrij toeristisch maar wel mooi er was ook nog een dans en muziek optreden. Daarna door naar een warong waar we heerlijk hebben gegeten. Toen door naar lovina huisje is ruim maar redelijk basic. Wel een mooie tuin met zwembad. We hebben zelfs 2 man personeel vandaag gaat ze de was doen en boodschappen voor het ontbijt. Gelijk maar even 2 scooters geregeld dit keer wel met kinder helm. Na uitpakken en plonzen en douchen zijn we met de scooter naar spice beach club gegaan echt een top tent. Mooi naar de zonsondergang gekeken en daarna heerlijk vis gegeten. Er was live muziek dus Stijn en Emma gingen weer los op de dansvloer. Nu alles naar bed. En morgen komt er een masseuse langs voor ons.Read more