• Day 40

daar gaan we weer.

July 27, 2016 in Indonesia ⋅ ☁️ 19 °C

Lekker geslapen spullen inpakken de jongens nog even plonzen en dan staat René onze vaste chauffeur al weer voor de deur. Eerste stop een natuurlijke bron. Lekker pootje baden. En een bakkie doen. Daarna onderweg nog bij een makreel handel gekeken. De verse makreel kwam net binnen. Daarna gegeten met René en uitzicht op de hoogste berg van bali 3140 meter. Het is een actieve vulkaan. In1963 nog een flinke uitbarsting geweest. Toen door naar de watertempel. Onderweg weer prachtige rijstvelden gezien. De watertempel lag erg mooi je kon er ook zwemmen maar dat hebben we niet gedaan. Nog een klein stukje rijden en we kwamen bij ons nieuwe onderkomen. Het ligt prachtig en heeft 9 kamers en een boomhut. De boomhut mogen wij gebruiken om in te slapen maar dat is te warm en we hebben ze liever dicht bij ons. Het avond eten hebben we hier gedaan was erg goed. Nu lekker buiten met het geluid van de zee op de achtergrond.Read more