• Day 50

de allerlaatste dag, welkom thuis.

August 6, 2016 in the Netherlands ⋅ ⛅ 21 °C

Om 10 uur stond de taxi klaar om ons naar het vliegveld van Bali te brengen, voor die tijd nog ontbeten en een t-shirt gekocht. De reis naar het vliegveld ging voorspoedig en op het vliegveld konden ze onze koffers door labelen tot Amsterdam. Op het vliegveld nog wat gegeten bij la place heel vreemd om dit hier te zien. Toen met Singapore airlines op tijd naar Singapore. Vlucht was lekker en het eten ook. Op Singapore taxi gepakt en naar gardens by the bay gegaan hier hebben de jongens nog lekker met waterstralen gespeeld. Daarna hapje gegeten bij satay by the bay en nog even genoten van de zonsondergang. Toen taxi naar het vliegveld en daar nog in de vlinder tuin geweest. Om 22:40 vertrokken we op tijd naar Londen. Lekker vluchtje we hebben nog een paar uurtjes kunnen slapen. Op tijd kwamen we in Londen aan. Bakkie koffie en door naar Amsterdam. Op Schiphol was het megadruk. En bij de koffers ophalen bleek dat er eentje in het volgende toestel zat wat langer wachten dus. Toen we naar buiten gingen stonden al onze familieleden klaar met een spandoek en papiertjes met onze namen erop. Erg leuk. Nu weer thuis dus wassen opruimen enz. Dit was het laatste verslag ik hoop dat jullie het leuk hebben gevonden. En als je de kans krijgt om zón reis te maken dan zou ik het zéker doen.Read more