• Day 28

Rustig aan

July 25, 2018 in Thailand ⋅ ☁️ 28 °C

Vanmorgen lekker uitgeslapen en heerlijk ontbeten. Toen een bootje besteld die ons bij het guesthouse kwam ophalen. Lekker volgas varen en afkoelen. Eerste stop museum over de death rail en een zeer mooie tempel. Emma kreeg van de monniken fruit en water en Stijn water en chips. Toen weer lekker gassen op het water naar de begraafplaats van de Birma spoorlijn. Even een rondje gelopen maar het was erg warm dus weer snel afkoelen in de boot. Nog even rondje onder de brug over de kwai heen en toen weer terug naar ons guesthouse voor een broodje. In de middag zijn we naar een waterpark geweest. Erg leuk en rustig er was geen kop. Stijn en Emma hadden snel vriendjes waar ze de rest van de middag mee op trokken. Om 17:30 naar huis ff bijkomen douchen enz. En in de avond wilde we naar de avondmarkt maar deze was helaas dicht toen heerlijk gegeten bij Zep Zep. Soort Aziatische tapas. Nu alles plat en morgen weer door. Tot dan.Read more