Fantastische dag.

July 30, 2018 in Thailand ⋅ 🌧 25 °C

Vandaag hadden we een tour met Mr Song. Deze kwamen we vaak tegen op de Facebook groep Thailand dus een tripje geboekt. We werden om 9 uur opgehaald daarvoor natuurlijk tosties als ontbijt. Toen een uur rijden voor een bamboo raft. Erg relax met een bamboe vlot de rivier af. Erg mooie omgeving daar. Daarna door na een mooie waterval waar we achter konden lopen. En ook zwemmen. Daar hebben we ook gegeten. Toen door naar de olifanten wat gaaf om er zo tussen te staan en ze eten te geven aaien en genieten. Daarna gingen wij en ook de olifanten in het water. Lekker spetteren met ze. Tijdens het spetteren nam 1 olifant zijn slurf steeds vol om ons nat te spuiten echt gaaf. Daarna zijn we naar een canyon gereden waar je lekker kon zwemmen en duiken van 8,5 meter. Toen maar huis het was al 19 uur. Echt een topper die Mr Song. Hij legt alles goed uit geniet er ook van echt heel fijn. Emma was in de bus de dj ook gaaf. Thuis snel douchen en eten bij Kasala nightmarket, biertje on the side heerlijk. De jongens nog even geschoten en daarna nog over de markt lopen. Tuktuk naar huis en nu alles plat. Vandaag hebben we echt heeeeeeele erg genoten. Morgen vliegen we naar het zuiden voor het volgende avontuur. Tot dan.Read more