Lekker vroeg varen

August 11, 2018 in Thailand ⋅ ⛅ 26 °C

Vanmorgen 4:50 ging de wekker pfffff vroeg zeg. Om 5:30 transfer naar de bier in een open pickup lekker wakker worden. Toen met de snelle catamaran naar suratthani met 2 stops koh-phangan en koh Samui. Aan het eind moest iedereen naar voren anders kon de boot niet aanleggen. Taxi naar het hotel. Kamer is mega groot en de badkamer ook. Toen lunchen bij 7 eleven en daarna plonzen. Ik en Emma hebben ook nog even gekajakt over de rivier. Na het zwemmen wilden we douchen, maar dat ging niet lukken er was geen water. Toen een taxi naar de night market genomen we hadden een super leuke chauffeur en we mochten zelf de muziek uit kiezen. De night market was erg leuk en lekker. En weinig toeristen. We hebben van alles geproefd en alles smaakte heerlijk. Ook nog even langs een Chinese tempel geweest waar de jongens wierrook aan gestoken hebben. Toen een ijsje en weer terug met de zelfde chauffeur. De douche doet het nu wel dus eerst even douchen en dan naar bed. Morgen gaan we om 11 uur vliegen naar Bangkok. Tot dan.Read more