1 na laatste dag

August 13, 2018 in Thailand ⋅ ⛅ 27 °C

Vanmorgen tosties 7 eleven als ontbijt lekker hoor ga het nog missen. Toen taxi naar wat Arun erg mooie tempel daar wat rondgekeken en bij een tentje wat gegeten. Toen met de boot naar de overkant waar we door de kleine straatjes van China Town hebben gelopen. Toen nog even een voetmassage bij een massage school erg lekker. En weer door naar Co van Kessel voor onze fietstour. De tour was fantastisch mooi en leuk. We fietste door allemaal kleine straatjes erg leuk. Ook staken we de rivier over en aan de andere kant hebben we een mooie tempel bezocht met de duurste Buddha van Thailand tot nu toe. Toen weer fietsen door allerlei straatjes enz erg tof. Met de boot weer naar de overkant en de tour was helaas weer voorbij. Toen naar river side guesthouse die een fantastisch rooftop bar heeft. Wat een uitzicht super gewoon. Daar lekker een biertje gedronken en een kleinigheidje gegeten. Toen tuktuk naar China Town en daar wat gegeten erg fijn gewoon bij een tentje op straat. Hup taxi terug en nu ff kalm aan douche en zo alles naar bed doen. Morgen helaas de laatste dag ik wil echt nog niet naar huis. Ben er gewoon verdrietig van dat we terug moeten. Jammer maar helaas. Tot morgen.Read more