Wat een dag pffffff

July 27, 2019 in Malaysia ⋅ ⛅ 25 °C

Vanmorgen op tijd opgestaan even snel ontbijt gehaald en om 8 uur vertrokken met de grab naar de bus plek waar we de bus zouden pakken die we al bij air asia hadden geboekt. Daar aangekomen stond er enorme lange rij dus dat ging hem niet worden. Snel een grab besteld en door naar de grens. Daar ging het best goed Singapore uit paspoort laten zien en gaan. Dan een heel eind lopen tot de bussen die je naar de maleisische douane moet brengen. Ook hier enorme rijen. Eindelijk in de bus lekker rijden maar aan het eind gewoon stil staan ik nog aan de buschauffeur gevraagd of we er niet uit konden om te gaan lopen maar dat mocht niet. Uiteindelijk een half uur later mochten we er wel uit en moesten we lopend naar de douane. Daar binnen was het echt niet normaal zoveel mensen en de tijd begon aardig te dringen dus wij heel vriendelijk er tussen door en kwamen nog redelijk snel bij de douane daar een paar stempels en weer snel naar een taxi. Deze reed echt snel maar het duurde toch nog 30 minuten. Om 11:40 stapte we het vliegveld binnen net te laat voor onze vlucht van 12;05. Dus een nieuwe vlucht geboekt pm 16:30 in de tussentijd wat eten en lopen en door de douane. Daar ging alles mooi op tijd maar toen het vliegtuig klaar stond on te vertrekken was er een technisch probleem. Dus vliegtuig werd geparkeerd en wij ruim een uur wachten tot het was gefixed. Toen eindelijk richting borneo. Daar aangekomen ging alles soepel snel de Backpacks en de grab naar ons hotel. Hotel is erg chill en we hebben er heerlijk gegeten en gedronken. De jongens liggen in het zwembad en wij aan de mochito en bier. Hebben we wel verdiend. Morgen kuching verkennen tot dan.Read more