Satellite
Show on map
  • Day 1–4

    De eerste week pt1

    January 6 in Norway ⋅ ☀️ -6 °C

    Dag vrienden en vriendinnen, tijd voor weer een nieuwe reis!
    Deze zal een pak langer zijn dan de voorgaande vakanties.
    Ik zit hier voor 5 maanden in Noorwegen te studeren, en zal iedereen via hier een beetje op de hoogte houden van mijn bezigheden :))

    De aankomst in Stavanger ging niet altijd helemaal volgens plan, ik had geen donsdeken, ik ben vrij ver van de campus enzovoort enzo verder. Maar heeft zen eigen allemaal goed gezet. Ik ben een dons gaan kopen, en ga ook nog zoeken voor een fiets, zodat ik sneller op campus geraak!
    De eerste dagen hebben we hier een beetje rondgelopen, we zijn veel mooie huisjes tegengekomen, een paddenstoel en een café met een toepasselijke quote.
    Ook heb ik men studentenkaart gekregen, en ik moet zeggen dat ik in tegenstelling tot men Identiteitskaart enzo eigenlijk vrij goed op deze foto sta!

    Dit was het eerste stukje van de week, de rest volgt nog!

    De groeten!
    Bjarf
    Read more