Cheyenne

September 29, 2002 in the United States ⋅ ☀️ 17 °C

Vandaag weinig miles te doen dus tijd voor een uitgebreid ontbijt in Kitty’s Grill. Burrito voor Dirk, eggs over easy voor mij. Burrito = gevulde taco met worstjes, geraspte aardappeltjes, ei, ajuin en paprika. geserveerd met 3 sausjes: Sour crème, guacamole en zachte chilisaus. Veel te veel voor mij.
    De afstand tussen Chugwater en Cheyenne is slechts 41 mijlen dus deden we express een omweg. De weg was zo eenzaamst de bestuurders goede dag zeiden in het voorbijrijden. Mooie kloof gezien, mooie ranches en af en toe mesa’s.
    Een mesa is een berg vaarvan de top breder is dan de hoogte. Alle the way to Cheyenne, State Capitol of Wyoming. Op zondag zo verlaten als een spookstad! Beetje window shopping en strolling around, vergeet het maar, één winkel open de Dirk kocht toch we cowboy boots zeker! Onze duurste uitgave tot hier toe.
    In een bar konden we eindelijk eens een goede pint pakken, want we moesten niet meer de baan op. Deze dag was onze reservedag omdat je bij rondrijden niet goed kan inschatten waar je eindigt op het einde. Picknick op de kamer met Subway sandwiches.